اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960628261496011

مانور خودروهای امداد شرکت اطلس خودرو همزمان با بازگشایی مدارس

کد: 13960628261496011

https://goo.gl/kWJ5eJ

، تهران , (اخبار رسمی): واحد خدمات پس از فروش شرکت اطلس خودرو در نظر دارد مشتریان کیاموتورز و کودکانتان را در اولین روز مدرسه همراهی کند.

مانور خودروهای امداد شرکت اطلس خودرو، همزمان با بازگشایی مدارس
مانور خودروهای امداد شرکت اطلس خودرو همزمان با بازگشایی مدارس

پاییز بوی مدرسه می‌دهد، چه فرقی می‌کند که این مدرسه در خاطرات سال‌های سال پیش ما جا‌مانده باشد و غباری از زمان، چهره آدم‌های توی آن را تار کرده باشد.
پاییز بوی مدرسه می‌دهد، حتی اگر آن قدر بزرگ شده باشی که دیگر چهار‌دیواری دور حیاط مدرسه مانع همیشگی‌ات باشد، برای ورود به حیاطی که زنگ‌های ورزشش معنای دیگری داشت.

به همین مناسبت واحد خدمات پس از فروش شرکت اطلس خودرو در نظر دارد مشتریان کیاموتورز و کودکانتان را در اولین روز مدرسه همراهی کند. لذا بدین منظور در روزهای اول و دوم مهر ماه 1396 امداد اطلس خودرو در مسیرهای پرتردد با آمادگی بیشتر حضور خواهد داشت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اطلس خودرو

شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیاموتورز از سال 1386 در کشور نه تنها نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده است بلکه موجب شکسته شدن محدودیت تنوعی خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ایرانی و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رشد همه فعالان این صنعت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید