اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960501255306011

کسب بالاترین رده‌بندی IIHS توسط کیا سراتو 2017

کد: 13960501255306011

https://goo.gl/SSk8ic

، تهران , (اخبار رسمی): طبق گزارش موسسه بیمه ایمنی بزرگ‌راه‌ها (IIHS) کیا سراتو توانسته است بالاترین رده‌بندی ممکن یعنی Top Safety Pick Plus (TSP+) را از آنِ خود کند.

کسب بالاترین رده بندی IIHS توسط کیا سراتو 2017

کسب امتیاز پیشرفته یا عالی در پیش‌گیری از تصادف از جلو و هم‌چنین کسب امتیاز قابل قبول یا خوب در تست چراغ‌های اصلی از دیگر الزامات برای دریافت امتیاز Top Safety Pick Plus است.

به گزارش اطلس خودرو، این امتیاز به کیا سراتو 2017 تولید‌شده پس از ماه مارس، اختصاص یافته است که مجهز به گزینه‌های پیش‌گیری از تصادف روبرو، چراغ‌های زنون جلو با قابلیت چرخش خودکار است.

این جایزه ایمنی برتر با فاصله بسیار کوتاهی پس از معرفی‌شدن کیا سراتو به عنوان برترین خودرو سدان سایز کوچک دریافت شده است که در مطالعه کیفیت اولیه سال 2017 (IQS) به سنجش رضایت مصرف‌کنندگان و کم‌ترین تعداد مشکلات خودرو در 90 روز نخست مالکیت خودرو پرداخته است.

اورث هدریک، قائم‌مقام بخش برنامه‌ریزی محصولات کیا در آمریکا گفت: کیا سراتو یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهاست و افتخار کسب رده‌بندی TSP+ از موسسه بسیار محترم IIHS مهر تایید دوباره بر اولویت بسیار بالای ایمنی مشتریان برای ما و دلیلی بر محبوبیت پایدار سراتو در میان خودروهای سواری سایز کوچک است.

برای دستیابی TSP+ هر خودرو باید در پنج تست تصادف ترتیب داده‌شده امتیاز «خوب» را کسب کند. این پنج تست عبارتند از برخورد کوچک از جلو، برخورد متوسط از جلو، برخورد از کنار، استحکام سقف و هدرست‌ها. کسب امتیاز پیشرفته یا عالی در پیش‌گیری از تصادف از جلو و هم‌چنین کسب امتیاز قابل قبول یا خوب در تست چراغ‌های اصلی از دیگر الزامات برای دریافت امتیاز Top Safety Pick Plus است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اطلس خودرو

شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیاموتورز از سال 1386 در کشور نه تنها نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده است بلکه موجب شکسته شدن محدودیت تنوعی خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ایرانی و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رشد همه فعالان این صنعت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]