اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788475492

از خطرات تبلت،لپ تاپ و گوشی چه می‌دانید؟

کد: 1395052788475492

http://goo.gl/4CIxmY

، تهران , (اخبار رسمی): چنانچه تبلت یا گوشی هوشمند به شبکه وای‌فای متصل باشد، امواج الکترومغناطیس را در فضا منتشر می‌کند. این موضوع درباره لپ تاپ و اتصال آن به شبکه وای فای هم صدق می کند.

از خطرات تبلت، لپ تاپ و گوشی هوشمند چه می دانید؟

به گزارش روابط عمومی شیپور، امروزه در هر خانه ای حداقل چندین وسیله الکترونیکی، مثل تبلت، لپ تاپ و گوشی هوشمند وجود دارد، که به مودم وای فای هم متصل هستند. در همین خانه ها کودکان و نوزادان هم زندگی می کنند و شاید بیماران، مصروع، بیماران دچار ام اس یا دیگر بیماری های عصبی هم در کنار این وسایل در همین خانه ها زندگی کنند، بدون آنکه از خطرات و آسیب هایی که هر روز و هر لحظه آنان را تهدید می کند اطلاعی داشته باشند.
تبلت‌، گوشی‌ هوشمند و دیگر ابزارهای الکترونیک مثل لپ تاپ، هر چه قدر هم کارآمد باشند اما خطراتی جدی برای سلامتی افراد بیمار به ویژه بیماران دچار صرع و ام اس و البته کودکان و نوزادان دربردارند.

چنانچه تبلت یا گوشی هوشمند به شبکه وای‌فای متصل باشد، امواج الکترومغناطیس را در فضا منتشر می‌کند. این موضوع درباره لپ تاپ و اتصال آن به شبکه وای فای هم صدق می کند.

خطر در معرض این امواج بودن به اندازه ای جدی است که پزشکان مغز و اعصاب به بیماران مصروع یا دچار ام اس و یا سایر بیماری های اعصاب توصیه می کنند که از گوشی هوشمند ، تبلت و … استفاده نکنند. چرا که امواج مغناطیسی شبکه های وای فای علاوه بر تشدید این بیماری ها، سرطان، تومورهای مغزی، بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت، فلج چندگانه را نیز باعث می شود. همچنین این امواج افراد مستعد را دچار بیماری های روانی نیز می کنند.

از دیگر علائم شایعی که می توان دلیل آن را استفاده از تبلت، لپ تاپ و گوشی هوشمند متصل به شبکه وای فای دانست، سردرد، خستگی، بی‌خوابی و برخی دردهای شایع است که ممکن است خیلی از افراد جامعه آن ها را هر روز تجربه کنند اما از دلیل اصلی این علائم آزار دهنده اطلاع نداشته باشند.

اما راه حل کجاست؟

بسیاری از افراد جامعه تبلت، لپ تاپ و گوشی هوشمند ابزار کار یا تحصیل آنان است و بدون استفاده از آن ها زندگی کاری و تحصیلی شان مختل خواهد شد، برای کم کردن آسیب ناشی از استفاده از این ابزار متصل به شبکه وای فای، سعی کنید این ابزار را  تا 20 سانتی‌متر دور از بدن خود قرار بدهید و بهتر است از لپ‌تاپ به جای تبلت استفاده کنید. اما در استفاده از لپ تاپ هم صحیح تر آن است که لپ‌تاپ از طریق کابل شبکه به اینترنت متصل باشد و از قرار دادن لپ تاپ‌ها روی پاها و زانوهایتان جدا خودداری کنید و از باتری آن استفاده کنید لپ تاپ را هنگام استفاده به برق متصل نکنید. نکته دیگر اینکه آسیب استفاده از لپ تاپ و گوشی هوشمند در شب بیشتر است. 

اگر خواهان خوابی راحت هستید بهتر است دو ساعت قبل از خواب گوشی هوشمند یا تبلت خود را کنار بگذارید. می توانید برای کاهش آسیب های حاصل از امواج وای فای از گیاه کاکتوس هم کمک بگیرید، روی میز کارتان یا در اتاق خوابتان حتما یک یا چند گیاه کاکتوس نگهداری کنید.

 برای دیدن قیمت گوشی هوشمند نو و دست دوم می توانید به سایت شیپور صفحه گوشی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش