اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052889905811

معاون سازمان حوانان هلال احمر:

توانمند سازی جوانان رویکرد جدید سازمان است

کد: 1395052889905811

http://goo.gl/bI2bQ0

، تهران , (اخبار رسمی): رویکرد جدید سازمان هلال احمرارائه خدمات آموزشی درراستای توانمند سازی جوانان درسالهای اخیراست.

توانمند سازی جوانان رویکرد جدید سازمان است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هلال احمر ،امیر للـه گانی معاون سازمان جوانان هلال احمر درمراسم اختتامیه سومین دوره اردوی نشاط و امید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر دربندرانزلی گفت:ایران باداشتن حدود 36میلیون نفر جمعیت دررده سنی پنج تا 29سال ،کشوری جوان بوده و این جوانی جامعه بستر خوبی را برای کار درحوزه جوانان فراهم کرده است .
وی با اشاره به استقبال زیاد افراد جامعه درخصوص انجام کارهای خیرخواهانه افزود:کمک به همنوع و کارهای انسان دوستانه در فرهنگ ایرانی و اسلامی کشور ما یک فرهنگ دیرینه بوده و مردم ایران همواره برای کمک به دیگران درهمه شرایط آمادگی لازم را دارند.
للـه گانی با اشاره به عضویت بیش از یک میلیون نفر جوان داوطلب درسازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد:این اعضاء در رده های سنی پنج تا 29 سال و بصورت سازماندهی شده درکانون های مختلف درسازمان جوانان با جمعیت هلال احمر کشور در امر خدمات رسانی به جامعه همکاری می کنند. 
وی با اشاره به وجود سه هزار و 500کانون درمهدهای کودک سراسر کشور خاطرنشان کرد:اعضای این کانون ها دررده سنی پنج تا هفت سال تحت عنوان کانون های غنچه های هلال ، سازماندهی شده اند. 
للـه گانی به امضاء تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش درراستای سازماندهی هشت هزار کانون دانش آموزی درهشت هزار مدرسه درسطح کشور اشاره و تصریح کرد:با امضاء تفاهم نامه با وزارت علوم و وزارت بهداشت بالغ بر 950کانون نیز درمراکز آموزش عالی و دانشگاه های سراسر کشور تشکیل شده است.
به گفته معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر 700 کانون نیز درپایگاه های جمعیت هلال احمر شهرستان ها و درجهت جذب جوانان داوطلب برای خدمت رسانی به جامعه تشکیل شده است.
للـه گانی با اشاره به تشکیل کانون های روستایی درسطح روستاهای کشور یادآور شد:توانمندسازی افراد درسنین جوانی و نوجوانی با برگزاری اردوهای مختلف درایام تابستان و با استفاده ازآموزش های اساتید با تجربه از برنامه ها و اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال احمرکشور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]