اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052889985408

در هفتمین اجلاس (ITEC)

بانک صنعت و معدن، برترین روابط عمومی شد

کد: 1395052889985408

http://goo.gl/2a739z

، تهران , (اخبار رسمی): بانک صنعت و معدن نشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری را به خود اختصاص داد.

بانک صنعت و معدن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مدیریت امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (ITEC) نشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری را دریافت کرد.

در این اجلاس که با حضورنعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت، عظیمی دبیرکل اطاق تعاون و جمع کثیری از صنعتگران و کارآفرینان کشورمان برگزارشد موانع توسعه اقتصادی کشورمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این مراسم نعمت زاده ، وجود واردات غیرقانونی، وجود حلقه های مفقود در فرایند تولید و عدم سرمایه گذاری کافی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را ازموانعی دانست که برنامه ریزی برای رفع آنها ضروری است.

گفتنی است این اجلاس با حمایت و همکاری اتاق تعاون ایران با حضور فعالان اقتصادی و صاحب نظران حوزه فکر و اندیشه و به منظور ایجاد فضایی برای هم اندیشی و هم افزایی تفکر اقتصاد مقاومتی درکشور برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]