اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091025811

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان تهران خبر داد

امدادرسانی به 45 حادثه‌ دیده

کد: 1395053091025811

http://goo.gl/ViSRr2

، تهران , (اخبار رسمی): امدادگران جمعیت هلال احمر خدمات امدادی لازم را به 45 حادثه‌ دیده برخورد 2 دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان کرج - تهران ارائه کردند.

امدادرسانی به 45 حادثه‌دیده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، ،مرتضی مرادی‌پور،معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اشاره به حادثه برخورد 2 دستگاه اتوبوس در محور کرج به تهران گفت: راننده یکی از این اتوبوس‌ها در نزدیکی پیکانشهر، اقدام به پیاده کردن مسافران در حاشیه بزرگراه کرده و در اتوبوس دیگر نیز از پشت به اتوبوس متوقف در حاشیه بزرگراه برخورد می‌کند.

وی افزود: به دنبال تماس‌های مردمی با سامانه 112 جمعیت هلال احمر و همچنین درخواست اورژانس از این جمعیت برای پشتیبانی امدادی حادثه، مرکز هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران دستور اعزام 3 تیم عملیاتی از پایگاه چیتگر در منطقه 22 تهران را صادر می کند و بلافاصله، نیروها به همراه خودرو، ست نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام می شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به ارائه خدمات درمان سرپایی و انتقال مصدومان از سوی هلال احمر در این حادثه گفت: در این تصادف، 45 حادثه دیده و در مجموع 14 تن به مراکز درمانی منتقل شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه