اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053192875676

هیات تجاری باوارایا در اتاق تهران

کد: 1395053192875676

http://goo.gl/ZI00qc

، (اخبار رسمی): یک هیات تجاری از ایالت باوارایای آلمان، در اواسط شهریور ماه به تهران می‌آید تا با فعالان اقتصادی بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو داشته باشد و راه‌های همکاری بین طرفین را هموار کند.

هیات تجاری باوارایا در اتاق تهران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از اتاق بازرگانی مشترک ایران و آلمان، یک هیات تجاری از ایالت باوارایای آلمان، در اواسط شهریور ماه به تهران می‌آید تا با فعالان اقتصادی بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو داشته باشد و راه‌های همکاری بین طرفین را هموار کند. باوارایایی‌ها پس از توافق هسته‌ای چند بار به ایران سفر کرده و مقدمات همکاری با شرکت‌های ایرانی را فراهم کرده‌اند.

هیاتی که روز یکشنبه 14 شهریور ماه برابر با چهارم سپتامبر در تهران حضور پیدا می‌کند متشکل از فعالان حوزه تولید و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی است و برابر معمول سرپرستی این گروه را خانم آیگنر وزیر امور اقتصادی، انرژی و تکنولوژی این ایالت برعهده دارد.
اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی برای دیدار با اعضای این هیات و حضور در مذاکرات مستقیم دوجانبه تا روز دوشنبه 8 شهریور فرصت دارند تا به صورت آنلاین و از طریق لینک زیر در سایت اتاق تهران ثبت‌نام کنند.

[اطلاعات شرکتهای هیئت تجاری کشور آلمان]

 علاقمندان می توانند در صورت تمایل به شرکت در جلسه مذکور تا روز دوشنبه 8 شهریور ماه 1395 فرم ذیل را به شکل Online تکمیل و ارسال نمایند تا از آنها متعاقبا ( از طریق پیامک) دعوت بعمل آید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی ایران و آلمان

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان امروز بالغ بر دو هزار عضو دارد که به عنوان قویترین اتاق بازرگانی در ایران شناخته می شود ضمن آنکه این اتاق مشترک بازرگانی علاوه بر خدمات متعدد به شرکت ها و اشخاص حقیقی این امکان را می دهد که روابط تجاری جدیدی بین دو کشور برقرار نمایند و همکاری های موجود را توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]