اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207595676

هیات تجاری گردشگری ایران عازم آلمان می‌شود

کد: 13951006207595676

https://goo.gl/uOTaAW

، (اخبار رسمی): سازمان توسعه تجارت در نظر دارد هیات تجاری ـ بازاریابی را درزمینه گردشگری و صنایع وابسته باهدف توسعه روابط تجاری و گردشگری ایران و آلمان و همچنین شناساندن ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشورمان به آلمان اعزام کند.

هیات تجاری گردشگری ایران عازم آلمان می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و آلمان، این هیات تجاری گردشگری هم‌زمان با برپایی پاویون ایران در نمایشگاه ITB برلین در تاریخ 18 تا 22 اسفند به این کشور اعزام می‌شود.

نمایشگاه ITB آلمان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه تخصصی صنعت جهانگردی در سطح دنیا است که نخستین بار در سال 1966 میلادی برگزار شد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت جهانگردی، مسافرت، موسسات راهنمایی جهانگردان، تورهای مسافرتی، موسسات بین‌المللی جهانگردی، لوازم مسافرت برای آژانس‌های مسافرتی، خدمات و مراکز گردهمایی به نمایش درمی‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی ایران و آلمان

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان امروز بالغ بر دو هزار عضو دارد که به عنوان قویترین اتاق بازرگانی در ایران شناخته می شود ضمن آنکه این اتاق مشترک بازرگانی علاوه بر خدمات متعدد به شرکت ها و اشخاص حقیقی این امکان را می دهد که روابط تجاری جدیدی بین دو کشور برقرار نمایند و همکاری های موجود را توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]