اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193025811

امدادرسانی به مردم طوفان زده سیستان

کد: 1395053193025811

http://goo.gl/H9es7y

، تهران , (اخبار رسمی): 6350 عدد ماسک و 1064 سبد غذایی بین مردم طوفان زده سیستان و بلوچستان توزیع شد.

اهدای سبد غذایی به مردم طوفان زده سیستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر،رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  بااعلام این خبر گفت :اقلام ذکر شده در این مدت بین مردم طوفان زده 14 روستای شهرستان های زابل و هیرمند توزیع شد.

به گفته او از 20 تا 31 مرداد در مناطق شمالی استان 2 پدیده طوفان گرد و خاک رخ داده است .
وی ادامه داد: با توجه به تداوم وزش باد همراه با گرد و خاک در سیستان نیروهای امدادی در آماده باش کامل بسر می برند تا در کمترین زمان خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهند.
به گزارش ایرنا بادهای موسمی 120 روزه از زمان شکل گیری سیستان در شمال استان با این منطقه همزاد بوده و هر سال با آغاز آن در اوایل تابستان مردم منطقه شاهد گرد و غبار و آلودگی هوا بعضا تا چند برابر حد استاندارد هستند. 
وزش این بادها و گرد و غبار ناشی از آن و حرکت شن های روان سبب افزایش بیماریهای سل و تنفسی در این منطقه شده به طوری که سیستان در صدر جدول بیماران سل قرار دارد.
سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و زهک در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه