اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193095408

اشتغال زایی بانک صنعت و معدن منجر شد

راه اندازی کارخانه فولاد روهینایی

کد: 1395053193095408

http://goo.gl/orNJXH

، تهران , (اخبار رسمی): مجتمع فولاد روهینای جنوب با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن و پشت سرنهادن موفق مراحل اجرایی آماده بهره برداری است و به زودی محصول خود را روانه بازار خواهد ساخت.

کارخانه فولاد روهینایی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مجتمع فولاد روهینای جنوب قابلیت اشتغال آفرینی بالایی داشته و می تواند با ایجاد 445 شغل مستقیم در شهرستان دزفول چهره جدیدی به وضعیت اقتصادی منطقه ببخشد.

قابل ذکر است که این شرکت برای اجرا و رسیدن به تولید مبلغ 100 میلیون یورو از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده به طوری که سالانه 450 هزار تن انواع میلگرد تولید خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، اقتصاد شهرستان دزفول عمدتا مبتنی بر کشاورزی است و ایجاد واحد صنعتی بزرگی نظیر روهینای جنوب که علاوه بر اشتغال مستقیم قابلیت ایجاد زمینه اشتغال غیر مستقیم گسترده ای دارد می تواند مسیر توسعه اقتصادی منطقه را هموار سازد.

گفتنی است بانک صنعت و معدن در سه ماهه نخست امسال حدود 48 میلیارد ریال به 7 طرح بزرگ، کوچک و متوسط صنعتی در استان خوزستان تسهیلات پرداخت کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه