اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053194106065

در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی

برگزاری دوره های خط مشی زیست محیطی

کد: 1395053194106065

http://goo.gl/7o2pvf

، (اخبار رسمی): دوره شناسایی و ارزیابی جنبه های زیست محیطی ISO 14000 با هدف آگاهی همکاران در اجرای ممیزی داخلی و بیرونی در شرکت زامیاد برگزار شد.

برگزاری دوره های خط مشی زیست محیطی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت زامیاد، دوره شناسایی وارزیابی جنبه های زیست محیطی ISO 14000 ، تدوین خط مشی ، تعیین اهداف وبرنامه های زیست محیطی و ضرورت انجام ممیزی داخلی ( Internal Audit ) مردادماه سال جاری و با حضور سید داوود مقدسی، مدرس این دوره در سالن آراد شرکت زامیاد برگزار شد.
بنابراین گزارش، داوود مقدسی با اشاره به برگزاری و اهمیت این دوره در هر سازمان گفت: سیستم مدیریت زیست محیطی ابزاری است که هر بنگاه اقتصادی از جمله شرکت زامیاد را قادر می سازد تا به آن سطحی از عملکرد زیست محیطی که مقرر می دارد، دست یابد و آن را به طور نظام یافته کنترل نماید. این سیستم شامل ساختار سازمانی، فعالیتهای طرح ریزی، تعریف مسئولیتها، تعیین روش ها و فرآیندها و همچنین در اختیار گیری منابع لازم برای تهیه، اجرا، بازنگری وحفظ خط مشی زیست محیطی سازمان است. استاندارد ISO 14000 نیز نظیر استاندارد ISO 9001 مبنی بر چرخه بهبود PDCA (برنامه ریزی، اجرا، کنترل و اقدام) می باشد.
وی ادامه داد، سیستم مدیریت محیط زیست بر مبنای استاندارد بین المللی ISO14000، با هدف پشتیبانی از حفاظت محیط زیست و پیشگیری از آلودگی است به طوری که با نیازهای اجتماعی ، اقتصادی در تعامل باشد. استانداردهای مدیریت زیست محیطی به این منظور تهیه می شوند تا عناصر یک سیستم مدیریت زیست محیطی موثر را برای سازمانها فراهم نمایند تا بتوانند با سایر الزامات مدیریت ادغام شده و سازمانها را در دستیابی به اهداف زیست محیطی و تلاشی جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از انتشار آلایندگی ها یاری نمایند .
این مدرس با تاکید بر نگاه شرکت زامیاد به مقوله محیط زیست اظهار داشت: همواره مسئولیت های اجتماعی و در راس آن حمایت و حفاظت از محیط زیست جزء اولویت های اصلی شرکت زامیاد بوده است، بنابراین این شرکت با برنامه ریزی های دقیق و منطقی در راه پیاده سازی و اجرای کامل استانداردهای جهانی در این حوزه فعالیت های مهم و اساسی را سازماندهی و اجرا نموده است.
گفتنی است، این دوره همچون سالهای گذشته به همت اداره آموزش و در راستای آگاهی بخشی کارکنان در اجرای ممیزی داخلی و بیرونی توسط کارشناس ارشد مدیریت سازمانهای خدماتی در سالن آراد شرکت زامیاد برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خودروسازی زامیاد

شرکت تولید کننده خودروهای تجاری زامیاد در سال 1342 در محل میدان آذری به عنوان اصلی ترین کارخانه گروه صنعتی رنا- تاسیس گردید و فعالیت خود را با واردات،مونتاژ و تولید انواع خودروهای تجاری بنزین و گازوئیلی مطابق با استانداردهای روز بین المللی آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش