اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053194116065

رئیس اداره مهندسی شبکه و سخت افزار شرکت زامیاد:

خدمات‌دهی به کاربران درزامیادشتاب گرفته است

کد: 1395053194116065

http://goo.gl/NdbDlP

، (اخبار رسمی): رضا قلجلو گفت: اقدامات زیربنایی مناسب و خوبی در طی مدت یک سال اخیر صورت گرفته است به طوری که باانجام اقدامات زیربنایی وتوسعه ای شبکه وسخت افزار شاهدخدمات دهی مناسب تری به کاربران خواهیم بود.

خدمات‌دهی به کاربران درزامیادشتاب گرفته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت زامیاد، رئیس اداره مهندسی شبکه و سخت افزار شرکت زامیاددر ابتدا با اشاره به اهمیت اداره مهندسی شبکه و سخت افزار در سازمان گفت: شبکه و سخت افزار از ارکان مهم هر سازمان و بخصوص شرکتهای صنعتی و تولیدی محسوب می شود.
وی افزود: شبکه و سخت افزار به عنوان ستون فقرات اصلی سازمان با در دسترس قراردادن اطلاعات و داده ها و ایجاد ارتباط بین تمامی قسمت ها و واحدهای دست اندرکار در تولید و مجموعه های جانبی آن نقش به سزایی در پیشبرد اهداف عالیه سازمان برعهده داشته اند .
رئیس اداره مهندسی شبکه و سخت افزار شرکت زامیاد به اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از سال 94 تا کنون پرداخت و اظهار داشت: در این مدت، اقدامات توسعه ای و زیربنایی گسترده ای صورت گرفته است، از جمله، به روز رسانی تجهیزات شبکه،سرورها و سوئیچها، افزایش سرعت و انتقال مطمئن داده در سطح شبکه ، پروژه احداث مرکز داده جدید (Data Center) در راستای تجهیز سرورهای به روز با قابلیتهای بیشتر در جهت ارائه سرویس مناسب به کاربران را می توان نام برد.
در حوزه سخت افزار، با راه اندازی Call Center توانستیم شتاب بیشتری را در ارائه خدمات به همکاران داشته باشیم.
همچنین از دیگر پروژه های در دست اجرای این واحد، ارتقای سیستم عامل استاندارد از ویندوز XP به ویندوز 8.1 است که با توجه به امکانات سخت افزاری حال حاضر، نیاز به ارتقا و به روز رسانی برخی از کامپیوترهای موجود در سازمان است که امیدواریم با تامین مناسب قطعات سخت افزاری ، این پروژه نیز همچون سایرپروژه ها با موفقیت انجام پذیرد.
قلجلو، آموزش و ارتقاء سطح دانش را از ملزومات کار در حوزه IT دانست و بیان داشت:دوره های آموزشی مناسب منطبق با انجام فعالیت ها در جهت ارتقا  و به روز بودن سطح دانش و اطلاعات همکاران در نظر گرفته شده است که این مهم با همکاری اداره آموزش زامیاد در حال انجام است.
وی با تاکید بر اینکه این اداره کارشناسان مجرب، کوشا و متعهدی نسبت به سازمان دارد، ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مضاعف همه ارکان سازمان، گامهای محکم و استواری رادر جهت پیشبرد اهداف متعالی سازمان و نیل به خواسته ها و اهداف تداعی شده، برداریم.
رئیس اداره مهندسی شبکه و سخت افزار شرکت زامیاد در خاتمه با یاد آوری همکاران و دوستان از دست رفته این اداره از حمایت های مدیریت فناوری اطلاعات ، معاونت طرح و برنامه، هیئت مدیره و مدیریت ارشد سازمان در خصوص تامین تجهیزات شبکه و سخت افزار در جهت ارائه خدمات مناسب تقدیر و تشکر کرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خودروسازی زامیاد

شرکت تولید کننده خودروهای تجاری زامیاد در سال 1342 در محل میدان آذری به عنوان اصلی ترین کارخانه گروه صنعتی رنا- تاسیس گردید و فعالیت خود را با واردات،مونتاژ و تولید انواع خودروهای تجاری بنزین و گازوئیلی مطابق با استانداردهای روز بین المللی آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید