اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053194136065

در 4 ماهه نخست سال جاری در زامیاد محقق شد

افزایش تولید انواع وانت

کد: 1395053194136065

http://goo.gl/kVjzED

، (اخبار رسمی): تولید انواع وانت زامیاد در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد مواجه شده است

تولید انواع وانت در زامیاد با رشد همراه شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  زامیاد، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام " سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" مزین شده، این شرکت، علیرغم فشارهای اقتصادی و مشکلات موجود در صنعت خودرو، با ایجاد بهره وری در خطوط تولید، همکاری قطعه سازان، بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد، با رشد تولید و ارتقای کیفیت محصولات روبرو بوده است.
بنابراین گزارش، در حالی که تولید محصولات وانت گروه خودرو سازی سایپا در چهار ماه نخست سال 95 با تولید سیزده هزار و 334 دستگاه خودرو وانت به نسبت مدت مشابه سال گذشته 5.3 درصد رشد داشته است، تولید انواع وانت زامیاد در چهار ماهه نخست سال جاری به تعداد 8625 دستگاه رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد مناسبی مواجه شده است.
شایان ذکر است که مدیریت هوشمندانه، تلاش بی وقفه کارکنان و بهبود مستمر برنامه ها موجب شده زامیاد با وجود مشکلات متعدد، همچنان پیشتاز سایر خودروسازان داخلی در تولید و عرضه محصولات تجاری باشد.
گفتنی است، تولید کل گروه سایپا از ابتدا سال جاری تا پایان تیرماه 95 نسبت مدت مشابه سال 94 با رشد 19 درصدی همراه شده است؛ علاوه بر این تولید کل محصولات گروه سایپا اعم از سواری، تجاری سبک و سنگین در تیر ماه سال 95 در مقایسه با تیر ماه سال 94 با رشد 29.3 درصدی همراه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خودروسازی زامیاد

شرکت تولید کننده خودروهای تجاری زامیاد در سال 1342 در محل میدان آذری به عنوان اصلی ترین کارخانه گروه صنعتی رنا- تاسیس گردید و فعالیت خود را با واردات،مونتاژ و تولید انواع خودروهای تجاری بنزین و گازوئیلی مطابق با استانداردهای روز بین المللی آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید