اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194555492

گوشی موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنید

کد: 1395060194555492

http://goo.gl/2JvZaG

، تهران , (اخبار رسمی): شما با چند راه کار ساده می توانید از دزدیده شدن گوشی موبایل خود محافظت کنید یا آن را غیر فعال کنید، تا دزدان نتوانند به اطلاعات شما دست پیدا کنند و خدای ناکرده از آن سوءاستفاده کنند.

چطور گوشی موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

به گزارش شیپور، دزدها همیشه و همه جا در کمین هستند تا از دارایی شما را به سرقت ببرند. یکی از این دارایی ها که دزدیدن آن بسیار راحت است و این روزها خیلی اتفاق می افتد دزدیدن گوشی موبایل افراد است.

برای شروع غیر فعال کردن گوشی موبایل تان در صورت دزیده شدن اول کد روبه رو را در موبایل خود وارد کنید: *#06#

بعد از این کار یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش گوشی موبایل شما ظاهر می شود و شما حتما باید این شماره سریال را که مخصوص دستگاه شما است، یادداشت کنید.

در این صورت هنگامی که گوشی موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید با پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آن ها بدهید سپس آن ها قادر خواهند بود گوشی موبایل شما را غیر فعال کنند. حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند بازهم گوشی موبایل شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش