اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194650404

حضور قهوه ایلی به عنوان حامی نمایشگاه قهوه

کد: 1395060194650404

http://goo.gl/Plo7jq

، تهران , (اخبار رسمی): دومین نمایشگاه قهوه، چای و صنایع وابسته، با حضور برندهای مطرح داخلی و بین‌المللی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، برزیل، دانمارک، فرانسه و سوئیس از 27 تا 30 مردادماه جاری در بوستان گفت وگو برگزار شد.

حضور قهوه ایلی به عنوان حامی نمایشگاه قهوه و چای

به گزارش روابط عمومی سازیبا، در دومین نمایشگاه قهوه، چای و صنایع وابسته،انواع دستگاه‌ها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و چای از جمله، انواع دانه قهوه، دستگاه قهوه‌ساز اتوماتیک خانگی و صنعتی ، انواع دستگاه آسیاب قهوه، ماشین‌ها و دستگاه‌های بسته‌بندی پودرقهوه و خط تولید قهوه و چای ارائه شد.

 در این نمایشگاه توضیحات کاملی درباره مواد اولیه و نحوه آماده سازی انواع قهوه شامل، قهوه های دمی ، اسپرسو ، نوشیدنی های قهوه دار ، کاپوچینو ، لاته ، آمریکانو و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان توسط مدرسین و باریستاهای بین المللی ارائه شد. (باریستا به معنی قهوه‌چی یا شخصی است که نوشیدنی‌ با پایۀ اسپرسو را آماده و تحویل می‌دهد).

همچنین، معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه ‌پذیری در صنعت قهوه کشور ، جایگزینی واردات در این صنعت، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های داخلی ، آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی و عملی روز دنیا از مهم ترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی قهوه،چای و صنایع وابسته بود.

برگزاری مسابقات قهرمانی باریستای کشوری با حمایت شرکت سازیبا تنها نماینده رسمی قهوه ایلی ایتالیا در ایران برگزار شد و به برنده مسابقات از طرف شرکت سازیبا تور اموزشی در دانشگاه ایلی تنها دانشگاه قهوه در اروپا هدیه داده شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازیبا

گروه شرکت‌های سازیبا در سال 1377 فعالیت خود را با هدف ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های معتبر بین‌المللی و فعالان عرصه صنعت، جهت ترکیب دانش جهانی و ارائه راه حل‌های نوین بومی سازی شده در صنایع مختلف آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش