اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194675385

با عاملیت بانک کشاورزی در هفته دولت انجام می شود

تامین آب آشامیدنی 969 روستای محروم کشور

کد: 1395060194675385

http://goo.gl/JuW9sV

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با هفته دولت، با عاملیت بانک کشاورزی و مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، 969 روستای محروم در 25 استان از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند می شوند.

آبرسانی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در ادامه روند اجرای پروژه آبرسانی روستایی و همزمان با هفته دولت، 264 پروژه آبرسانی افتتاح و بالغ بر 504 هزار نفر از آب آشامیدنی بهره مند خواهند شد.

براساس این گزارش، برای اجرای این فاز از پروژه آبرسانی روستایی بیش از 3000 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک کشاورزی هزینه شده است.

شایان ذکر است هدف از این پروژه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، افزایش ضریب بهره مندی روستاییان از آب شرب شیرین، سالم و بهداشتی با استفاده صحیح از منابع آبی و با تکیه بر توان علمی و نیروهای متخصص داخلی است و به این منظور بر اساس مصوبه هیات وزیران قریب به 15000 میلیارد ریال منابع این پروژه  از محل اعتبار صندوق توسعه ملی در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته است تا  با مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، برای آبرسانی به روستاها هزینه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]