اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296445408

توسط بانک صنعت و معدن انجام شد

افتتاح 6طرح صنعتی در تیر ماه 95

کد: 1395060296445408

http://goo.gl/iSXbrD

، تهران , (اخبار رسمی): در تیرماه سال 95 تعداد 6 طرح صنعتی با بهره مندی از تسهیلات شعب بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشورمان به بهره برداری رسیده و تولید خود را آغاز کردند.

صنعت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، برای اجرا و آغاز به کار واحد های تولیدی یاد شده که در استان های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی، اصفهان ، سمنان ، کردستان و خراسان رضوی به اجرا درآمده اند مبلغ 39 میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب بانک صنعت و معدن پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش، با آغاز به کار 6 طرح صنعتی به بهره برداری رسیده در مردادماه امسال جمعا برای 130 نفر امکان اشتغال فراهم آمده است.

گفتنی است بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح های کوچک،متوسط و بزرگ صنعتی نقش موثری در توسعه پایدار صنعتی کشورمان داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه