اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398635740

نیسان متعهد به تولید خودروهای غیر آلاینده است

اولین خودروی الکتریکی-اتانولی تولید شد

کد: 1395060398635740

http://goo.gl/USN1gP

، (اخبار رسمی): شرکت خودروسازی نیسان اولین خودروی الکتریکی -اتانولی را ساخت که با اتانول گیاهی کار می کند و هیچگونه آلایندگی زیست محیطی ندارد. این خودرو با شارژ اولیه باتری خود می تواند 600 کیلومتر را طی کند.

اولین خودروی الکتریکی-اتانولی تولید شد

اولین خودروی الکتریکی-زیستی توسط نیسان در برزیل رو نمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت نیسان , شرکت خودروسازی نیسان از اولین خودروی دارای پیل سوختی اکسید جامدSOFC   که با سوخت  بیو اتانول و انرژی الکتریکی کار  می کند و هیچگونه آلایندگی زیست محیطی ایجاد نمی کند،, رو نمایی کرد.

این خودروی الکتریکی-اتانولی در دوره ای که شارژ باتری الکتریکی  خودرو به اتمام رسیده است صد درصد با نیروی اتانول کار می  کند که یک سوخت گیاهی است .از طرف دیگر با شارژ اولیه باتری خودرو امکان طی مسافتی بالغ بر 600 کیلومتر توسط خودرو وجود دارد که بالاترین رکورد میان خودروهای سبز است .

این خودرو برای اولین بار در برزیل رو نمایی شد و قرار است تست های بیشتری در زمینه ایمنی رانندگی با این وسیله نقلیه و کیفیت حرکت آن در جاده های برزیل انجام شود.کارلوس گوسن مدیر عامل شرکت نیسان در مورد این محصول تازه می گوید: "این خودروها روش حمل و نقلی دوستدار محیط زیست را ارایه می دهد و فرصت های لازم را در اختیار مسولان قرار می دهد تا با زیرساخت های موجوددر کشور مقدار بیشتری سوخت ذخیره کنند . زیرا تامین سوخت مورد نیاز خودروها از طریق انرژی برق و اتانول زیستی است و دیگر سوخت های فسیلی برای صنعت حمل و نقل کاربردی ندارد."

نیسان متعهد است که خودروهای دوستدار محیط زیست را به بازار مصرف عرضه کند و هم اکنون خودروی LEAF  که برترین خودروی دوستدار محیط زیست  است وهیچ آلایندگی زیست محیطی ندارد  توسط شرکت نیسان تولید شده است و در بسیاری از بازارها به صورت انبوه مصرف می شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیسان

شرکت نیسان در سال 1993 میلادی در ژاپن رَاه أندازی شد.ارزش دارایی های این براند در سال 2015 میلادی برابر با 605.813 میلیارد ین بود.این شرکت در ایران هم نمایندگی فروش دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]