اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127585740

350هزار دستگاه خودروی لیف در بازار فروخته شد

ثبت رکوردی تازه برای خودروی تمام الکتریکی لیف

کد: 13950627127585740

https://goo.gl/WCd0t9

، (اخبار رسمی): در ماه جاری میلادی 350 هزارمین خودروی لیف در دنیا فروخته شد . لیف اولین و برترین خودروی تمام الکتریکی در دنیا است که توسط اتحاد رنو-نیسان تولید و در تمامی بازارهای جهانی عرضه شده است.

اهداف تهیه خبر را بشناسید

امریکا و اروپا و ژاپن مصرف کننده نود درصد از خودروهای لیف در دنیا هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت نیسان, اتحاد نیسان-رنو  که  اولین و اصلی ترین تولید کننده خودروهای تمام الکتریکی در دنیاست موفق شد تا 350 هزارمین  خودروی تمام الکتریکی لیف را در بازار جهان بفروشد و رکوردی تازه در بازار جهانی ثبت کند.  این خودرو برای اولین بار در دسامبر سال 2010 میلادی به بازار عرضه شد و از آن سال تا کنون در تعداد زیادی از شهرهای دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. استقبال از این خودرو در امریکا و اروپا بیش از دیگر مناطق دنیا بوده است .

درفاصله اوت سال 2015 تا اوت سال 2016 میلاری 100 هزار دستگاه خودروی الکتریکی  لیف در بازار جهانی به فروش رسیده است و این رکورد شکنی تازه ای برای این براند بود.تا کنون  مسافتی بالغ بر 2.7 میلیارد کیلومتر با خودروی الکتریکی لیف طی شده است و از انتشار 455میلیون تن گاز دی اکسید کربن جلوگیری شده است.90 درصد از خودروهای لیف  فروخته شده در دنیا در بازار امریکای شمالی  و اروپا و ژاپن بوده است .آمار نشان می دهد 97 هزار دستگاه خودروی لیف در ایالات متحده امریکا و 68 هزار دستگاه در ژاپن و 61 هزار دستگاه در اروپا به فروش رسیده است.

خودروی لیف تولید نیسان پر فروش ترین خودروی الکتریکی تاریخ است و از زمانی که  تولید شده است  و 120 هزار دستگاه در ژاپن و فرانسه  و بالغ بر 230 هزار دستگاه در 48 کشور دیگر به فروش رسیده است.شرکت های نیسان و رنو در این سالها تلاش کردند تا نقص های موجود در خودروهای الکتریکی را برطرف کنند و  مسافتی که با شارژ اولیه باتری خودرو  طی می شود را  افزایش دهند.

هم اکنون خودروهای الکتریکی نسبت به خودروهای اولیه ای که عرضه شدند قدرت بالاتری دارند و استقبال بیشتری از آنها شده است . اتحاد رنو-نیسان در نظر دارد تا سال 2020 میلادی ده خودرویی که با قابلیت حرکت بدون راننده هستد را به بازار عرضه کند . خودروهای بدون راننده نسل تازه ای از خودروها هستند  که با استقبال زیادی روبرو شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیسان

شرکت نیسان در سال 1993 میلادی در ژاپن رَاه أندازی شد.ارزش دارایی های این براند در سال 2015 میلادی برابر با 605.813 میلیارد ین بود.این شرکت در ایران هم نمایندگی فروش دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | محیط زیست