اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498795811

افزایش همکاری اورژانس و هلال‌احمر برای امداد در جاده‌های تهران

112 را فراموش نکنید

کد: 1395060498795811

https://goo.gl/JK6usZ

، تهران , (اخبار رسمی): توجه به «خواب آلودگی» توصیه همیشگی سازمان هلال احمر در سفرهای جاده ای است.

112 را فراموش نکنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر ، مرتضی مرادی پور،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهراناز انجام 225 عملیات امداد و نجات توسط عوامل عملیاتی این استان طی 50 روز سپری شده از طرح ملی امداد و نجات تابستانه سال 1395 در سطح استان تهران خبر داد. و اظهار داشت: با توجه به گذشت 50 روز از طرح امداد و نجات تابستانه که از 15 تیرماه سال جاری آغاز شد، امدادگران هلال احمر استان تهران با انجام 225 عملیات امدادی موفق شدند به بیش از 1100 نفر از هموطنان و مسافران تابستانی که در طول محورهای مواصلاتی یا مناطق کوهستاتی دچار حادثه شدند خدمات امدادی و فوریتی ارائه کنند.
مرادی پور در ادامه افزود: با توجه به اینکه قریب به 50 درصد از این عملیات‌ها و خدمات امدادی ارائه شده، در حوادث ترافیکی و جاده ای انجام شده است، امدادگران و نجاتگران این جمعیت از مجموع 208 نفر مصدوم در کل عملیات‌ها، تعداد 154 نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده و سایر مصدومان نیز از خدمات درمان سرپایی جمعیت هلال احمر استان تهران بهره مند شدند.
وی با اشاره اشاره به کاهش 2.6 درصدی عملیات‌های امداد و نجات نسبت به مدت مشابه سال قبل، به افزایش 20 درصدی همکاری هلال احمر استان با اورژانس تهران در انتقال مصدومان حوادث به مراکز درمانی اشاره کرد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از هموطنان درخواست کرد تا در ادامه سفرهای تابستانه خود با رعایت کامل نکات ایمنی و جلوگیری از رانندگی در وضعیت خواب آلودگی، فصل تابستان خوبی را همراه با سلامتی کامل، برای خود و خانواده شان رقم بزنند و در صورت برخورد با سانحه یا حادثه ای، فوراً با شماره 112 مرکز هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان تهران تماس حاصل کنند تا این نیروها بسته به نیازشان وارد عمل شده و به عملیات بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]