اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498815811

رضایت مردم از خدمات درمانی هلال

کد: 1395060498815811

http://goo.gl/P2hqAx

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس مجتمع دارویى درمانى هلال ایران با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از خدمات این مجتمع از استقبال چشمگیر مردم از خدمات مجتمع دارویی-درمانی هلال ایران خبر داد.

رضایت مردم از خدمات درمانی هلال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانى جمعیت هلال احمر، حمید چوبینه ،رئیس مجتمع دارویى درمانى هلال ایرانبا بیان این که میزان رضایتمندى مراجعه کنندگان به مجتمع دارویى-درمانى به 90 درصد رسیده است، گفت: آمار عمل هاى جراحى مجتمع در خرداد و تیر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد، مراجعات به کلینیک پوست 40 درصد، ناباروری 30 درصد، سنوگرافى و رادیولوژى 1.7 برابر و در بخش دندان پزشکی تا 50 درصد افزایش داشته که نوبت دهى در این بخش به دو تا سه ماه رسیده است.

وى همچنین با اشاره به این که دندان پزشکان مجتمع یک دستگاه دیالیز به بخش دیالیز این مجتمع اهدا کردند، اظهار کرد: مجتمع براى پاسخگویى به بیماران دیالیزی به 6 دستگاه دیالیز دیگر نیاز دارد که در حال حاضر با وقف این دستگاه ، تعداد دستگاه هاى دیالیز مجتمع به 37 دستگاه رسیده است.

به گفته مدیرعامل مجتمع دارویى-درمانى هلال ایران 140 بیمار دیالیزى به صورت هفته اى در سه نوبت به این مجتمع مراجعه کرده و از خدمات درمانى آن بهره مند مى شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه