اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060499144889

هوشمندترین کسب و کارهای ایران معرفی شد

کد: 1395060499144889

http://goo.gl/XAQJhK

، نیشابور , (اخبار رسمی): هوشمندترین کسب و کارها در دومین همایش شهر هوشمند انتخاب و معرفی شدند.

همیاب 24 هوشمندترین کسب و کار ایران معرفی شد

به گزارش سامانه همیاب 24، در جریان برگزاری دومین همایش شهر هوشمند این سامانه هوشمندترین کسب و کار ایران معرفی شد
در این همایش هوشمند ترین شهرها از سوی دو نماینده از وزارت ارتباطات، دو نماینده از وزارت کشور، 2 نماینده از کارگروه‌های همایش و 6 نفر از مدیران فاوای استانداری‌های کشور برگزیده شدند. در بخش کسب و کارهای نوآورانه شهر هوشمند برای حل مسائل شهری  فرصتی را به ایده‌پردازان و افراد خلاق می‌دهد تا به طرح ایده‌های خود در زمینه کاهش آلودگی هوا، ایمنی سازه‌ها، کنترل ترافیک، پارکینگ هوشمند، بهینه‌سازی مراکز خرید، مدیریت پسماند شهری، هوشمندسازی حمل و نقل، هشدار دهنده‌های نشت آب و هشدار دهنده‌های آتش‌سوزی بپردازند..

سامانه همیاب 24 که در مرکز رشد نیشابور مستقر است در بخش کسب و کارهای نوآورانه از میان 80 کسب و کاراز سرتاسر کشور به عنوان دومین کسب و کار هوشمند در ایران انتخاب شد. این سامانه که اطلاع رسانی و ردیابی کالاهای دیجتال گمشده و سرقتی را در کشور برعهده دارد توانسته است در یک ماه اخیر  35 درصد از کالاهای ثبتی در سامانه  را به مالکین خود برساند و پیشگیری بسیار مناسب در کاهش سرقت در کشور را به وجود آورد.

بهروز فتح آبادی از اعضای سامانه همیاب 24 با تاکید بر ضرورت توجه  و حمایت از شرکت های مراکز  رشد پارک علم و فناوری در زمینه حل معضلات اجتماعی، گفت: به منظور توسعه در این بخش نیازمند آن هستیم که  حمایت های مناسبی از این سامانه در بخش های مختلف انجام پذیرد و ایجاد بستر همکاری بین بخش های خصوصی با دستگاه های اجرایی و عزم مدیران برای همکاری، دو  لازمه رسیدن به شهر هوشمند می باشد و با شروع این حرکت امکان ایجاد خدمات اجتماعی در کلیه موضوعات مختلف به کمک محققین و متخصصین داخلی کشور امکان پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]