اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100605758

در خانه ی متروکه ناصرخسرو صورت گرفت

کشف 11 مرکز غیرمجاز نگهداری مواد شیمیایی

کد: 13950606100605758

http://goo.gl/O6LtAM

، تهران , (اخبار رسمی): چندین انبار غیر مجاز نگه داری و فروش مواد شیمیایی در خانه های متروکه ی ناصر خسرو در یک اقدام ضربتی و با حضور پلیس فاتب پلمپ شد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، رضا قدیمی دیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  با اشاره به طرح  برخورد با شیمیایی فروش های ناصر خسرو گفت: براساس آمارهای موجود در سال 90 ، 270 نفر در صنف شیمیایی فروشی در سطح تهران فعالیت می کردند که با توجه به خطرات حضور آن ها در بازار تهران، شرکت ساماندهی طرح انتقال این صنف به بازار کیمیا واقع در جاده ی خاوران را کلید زد.
 وی افزود: به همین منظور 200 باب مغازه و 11 انبار 500 متری با امکانات کامل و مناسب برای این صنف در نظر گرفته شد؛ ولی تعدادی ازاین افراد به ظاهر تغییرشغل دادند؛ اما در واقع خانه های متروکه و قدیمی واقع در داخل بافت ناصرخسرو را تبدیل به انباری نمودند و به خرید و فروش مشغول شدند.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به این نکته که بسیاری از ماموران در بدو ورود به این انبارها دچار مسمومیت شدند، خاطرنشان کرد: هر کدام از این انبارها سرشار از مواد شیمیایی خطرناک است که در کنار هم قرار گرفتنشان می تواند بسیار پر خطرتر باشد و شرایط قرار گیری آن ها زمینه ساز فجایع بسیاری است.
در ادامه سردار ساجدی نیا ، فرمانده ی نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خیابان ناصرخسرو می گوید: چند سالی است که تذکرات لازم به این صنف در خصوص انتقال داده شده است. در این میان برخی از متصدیان تمکین کرده اند؛ ولی برخی کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند.
وی افزود: تا کنون چند محل تولید شیشه و پیش ساز شیشه، 20 نقطه عمده و انبار بزرگ نگه  داری مواد شیمیایی به همراه 60 مغازه ای که دارای 30 انبار بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران به موجب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها در شهرداری تهران تشکیل شده و وظایفی همچون طراحی پروژه‌های جامع و موردی امر ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، نظم بخشی دکه‌ها و ساخت کیوسک و فعالیتهای حرفه‌ای تحقیق، مطالعه، برنامه‌ریزی مرتبط با موضوع شرکت را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه