اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100745499

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق ایران:

نباید حضوردربازارهای بین المللی راازدست داد

کد: 13950606100745499

http://goo.gl/V8zFEQ

، تهران , (اخبار رسمی): صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک از پاویون ملی فناوری اطلاعات حمایت می کند.

نباید حضوردربازارهای بین المللی راازدست داد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، محمدرضا طلائی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق ایران با بیان لزوم حضور حداکثری شرکت‌های ایرانی در بازار بین‌المللی برای بهره‌برداری از چشم‌انداز مثبت بازار، از برقراری پاویون ملی فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه‌های تخصصی خبر داد.

وی با بیان تلاش صورت گرفته از سوی کمیسیون در جهت شناساندن وضعیت موجود اقتصاد فاوا از نظر حجم بازار و وجود زیرساخت‌ها به شکل مدون به طرف های خارجی، حضور گسترده و قوی شرکت‌ها و شروع همکاری بین المللی را گام دوم برای تقویت بنیه اقتصاد فناوری اطلاعات کشور به ویژه در بخش خصوصی دانست. طلائی ضمن تشریح تلاش های صورت گرفته در زمینه تسهیل حضور شرکت های ایرانی در بازار بین‌المللی از تفاهم با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه‌ی صنایع الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت، جهت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با نرخ زیر 10 درصد خبر داد.

شرکت‌های حاضر در پاویون ملی فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه های تخصصی و مهم صنعت فاوا، تسهیلاتی را برای پوشش کامل هزینه‌های این رویداد دریافت می‌کنند.

بر اساس این تفاهم، این تسهیلات با دوره ی استراحت سه ماهه و بازپرداخت حداقل یک ساله به شرکت های حاضر در پاویون ملی فناوری اطلاعات پرداخت خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]