اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606101335408

با عاملیت بانک صنعت و معدن

نیروگاه زنجان 1 با فاینانس چین ساخته می شود

کد: 13950606101335408

http://goo.gl/PbSp5M

، تهران , (اخبار رسمی): نیروگاه زنجان یک از طریق منابع فایناس چینی و با عاملیت فاینانس بانک صنعت و معدن احداث می شود.

بانک صنعت و معدن عامل فاینانس نیروگاه زنجان یک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه "زنجان یک" و پروژه‌های برق منطقه‌ای سخن می گفت با اعلام اینکه هم‌اکنون زنجان قطب صنعت برق کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در تلاشیم با توسعه صنایع برق اعم از صنایع الکترونیک و آی.تی به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: یک نیروگاه از چهار نیروگاه یاد شده توسط دولت احداث و سپس به بخش خصوصی واگذار شد اما سه نیروگاه دیگر استان که مجریان آنها از سال 86 و 87 تعیین شده بودند به دلیل تحریم و مشکلات بانکی در داخل، نتوانستند عملیات اجرایی را آغاز کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد عملیات اجرایی نیروگاه زنجان 2 که در مجاورت همین نیروگاه قرار دارد در سال 93 آغاز شد . وی خاطرنشان کرد: امروز قراردادهای خرید توربین‌های کلاس اف نیروگاه زنجان 2 نهایی شده و بر اساس اعلام مپنا این توربینها در حال حمل به ایران است که از سه دستگاه یک دستگاه آن متعلق به استان زنجان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]