اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101525995

بستن منافذ پوستی باز با بخار آب و سرکه سیب

کد: 13950607101525995

http://goo.gl/bzwXzD

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از ساده‌ترین درمان‌های خانگی برای بستن منافذ پوستی باز، استفاده از بخار آب است. بخار آب، منافذ مسدود پوست را باز می‌کند و تعریق را در سطح آن افزایش می‌دهد.

بستن منافذ پوستی باز با بخار آب و سرکه سیب

به گزارش روابط عمومی سلامتیسم همین ویژگی به از بین بردن انواع آلودگی‌های روی صورت مثل گردوغبار، چربی‌ها و باکتری‌ها کمک می‌کند. به یاد داشته باشید که بهترین زمان برای استفاده از بخار آب بدین منظور، بعد از انجام دادن پاک‌سازی است.

گزینه دیگری که پیش روی شما قرار دارد، سرکه سیب طبیعی است. با توجه به این‌که سرکه سیب طبیعی مانند نوعی قابض طبیعی برای سفت کردن پوست عمل می‌کند، در رده بهترین درمان‌های خانگی قرار می‌گیرد. البته نباید خاصیت ضدالتهابی سرکه سیب طبیعی را هم نادیده گرفت، چون می‌تواند به تقویت سلامت پوست کمک کند.

سرکه سیب طبیعی باید برای این کار رقیق شود. بنابراین آن را قبل از استفاده با مقدار برابری از آب ترکیب کنید. پس از این‌که پاک‌سازی را انجام دادید، یک توپ پنبه‌ای را درون این ترکیب قرار دهید و بعد آن را روی پوست بکشید. در ادامه، اجازه دهید که ترکیب سرکه و آب تا چند دقیقه روی پوست باقی بماند (تا حدی که سفت شدن پوست را احساس کنید)، بعد آن را با آب بشویید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سلامتیسم

«سلامتیسم» یک سایت مرجع در حوزه سلامت است که هدفش آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به روز و کارآمد، ترویج سبک زندگی سالم و افزایش توان خودمراقبتی مخاطبان از طریق ارائه مشاوره‌های پزشکی است. «سلامتیسم» بر این باور است که آگاهی، پیش‌شرط سلامت است؛ برای اصلاح سبک زندگی و روی آوردن به زندگی سالم، نخست باید مؤلفه‌های سلامت را شناخت و دانست که زندگی سالم چه اجزایی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی