اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901187225995

سن بارداری با طول عمر رابطه دارد

کد: 13950901187225995

https://goo.gl/ghldB1

، تهران , (اخبار رسمی): گروهی از محققان به یافته‌های تازه‌ای درباره طول عُمر زنان دست پیدا کردند که طبق این مطالعه، زنانی که برای اولین بار در سن 25 سالگی یا بعد از آن بچه‌دار می‌شوند، بیشتر از زنان دیگر تا 90 سالگی زندگی می‌کنند.

سن بارداری با طول عمر رابطه دارد؟!

به گزارش اخباررسمی به نقل سلامتیسم گروهی از محققان بعد از مطالعه اخیرشان به یافته‌های تازه‌ای درباره طول عُمر زنان دست پیدا کردند که بر همین اساس، زنانی که برای اولین بار در سن 25 سالگی یا بعد از آن بچه‌دار می‌شوند، بیشتر از زنان دیگر تا 90 سالگی زندگی می‌کنند.

علاوه بر این، محققان به این نتیجه رسیدند که زنانی که تا 90 سالگی زنده می‌مانند، معمولا دارای سه ویژگی تحصیلات دانشگاهی، درآمد بالا و ازدواج هستند.

بر اساس این تحقیق، اطلاعات مربوط به بیش از 20 هزار نفر از زنان بررسی شد که وضعیت همه آن‌ها به‌مدت 21 سال  مورد پیگیری قرار گرفته بود و 54 درصد از آن‌ها تا 90 سالگی زنده مانده بودند ؛ یافته‌های نهایی نشان دادند که احتمال زندگی کردن تا سن 90 سالگی برای زنانی که اولین بار در سن 25 سالگی یا بعد از آن صاحب فرزند می‌شوند، 21 درصد بیشتر از زنان دیگر است.

محققان تاکید می‌کنند که معنای این یافته‌ها، این نیست که زنان باید بارداری خودشان را به تاخیر بیاندازند، چون هنوز رابطه بین طول عُمر بیشتر و تاخیر در بارداری به‌درستی روشن نشده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سلامتیسم

«سلامتیسم» یک سایت مرجع در حوزه سلامت است که هدفش آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به روز و کارآمد، ترویج سبک زندگی سالم و افزایش توان خودمراقبتی مخاطبان از طریق ارائه مشاوره‌های پزشکی است. «سلامتیسم» بر این باور است که آگاهی، پیش‌شرط سلامت است؛ برای اصلاح سبک زندگی و روی آوردن به زندگی سالم، نخست باید مؤلفه‌های سلامت را شناخت و دانست که زندگی سالم چه اجزایی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی