اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193535995

توصیه ای جدی به آقایان

تست‌ فشار خون را پشت گوش نیندازید

کد: 13950913193535995

https://goo.gl/GlyMe2

، تهران , (اخبار رسمی): خطر ابتلا به بیماری فشار خون بالا همراه با افزایش سن مردان، بیشتر می‌شود. البته ابتلا به این بیماری با عواملی مثل وزن و سبک زندگی نیز مرتبط است.

آقایان تست‌ فشار خون را پشت گوش نیندازند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سلامتیسم، خطر ابتلا به بیماری فشار خون بالا همراه با افزایش سن مردان، بیشتر می‌شود. البته ابتلا به این بیماری با عواملی مثل وزن و سبک زندگی نیز مرتبط است.

بیماری فشار خون بالا می‌تواند بدون بروز علائم اولیه، به عوارض و پیامدهای شدید و ناخوشایندی منجر شود. یکی از این عوارض، آنوریسم است که با باد کردن خطرناک عروق خونی همراه می‌شود، ولی قابل درمان است. درمان بیماری فشار خون بالا، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، نارسایی کلیه و بروز سکته مغزی را کاهش می‌دهد.

بنابراین، همواره از وضعیت فشار خون خودتان اطلاع کامل داشته باشید. اگر به این نتیجه رسیدید که فشار خون‌تان بالا است، حتما به پزشک مراجعه کنید. فشار خون براساس دو عدد تعیین می‌شود. اولین شماره (سیستولیک)، فشار خون موجود در عروق خونی را موقع ضربان قلب نشان می‌دهد.

دومین شماره (دیاستولیک) هم نشان‌دهنده فشار خون بین ضربان‌های قلب است. به یاد داشته باشید که نحوه بررسی وضعیت فشار خون به این موضوع بستگی دارد که شما به کدام عوامل خطر دیگر مبتلا باشید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سلامتیسم

«سلامتیسم» یک سایت مرجع در حوزه سلامت است که هدفش آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به روز و کارآمد، ترویج سبک زندگی سالم و افزایش توان خودمراقبتی مخاطبان از طریق ارائه مشاوره‌های پزشکی است. «سلامتیسم» بر این باور است که آگاهی، پیش‌شرط سلامت است؛ برای اصلاح سبک زندگی و روی آوردن به زندگی سالم، نخست باید مؤلفه‌های سلامت را شناخت و دانست که زندگی سالم چه اجزایی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی