اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102296113

ساماندهی بیش از 4500 نفر با راه‌اندازی بازارهای سیار

راه اندازی 5 بازار سیار در سطح شهر مشهد

کد: 13950607102296113

http://goo.gl/fOcFiD

، مشهد , (اخبار رسمی): بیش از 23 بازار سیار شامل 15روز بازار، 3 شب‌بازار و 5 عصر بازار جهت ساماندهی و دسته‌بندی دست‌فروش‌ها در مناطق مختلف شهر در حال فعالیت هستند.

راه اندازی 5 بازار سیار در سطح شهر مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، احمد محبی عنوان کرد: این سازمان به منظور جلوگیری از پراکندگی دست‌فروشان در معابر سطح شهر و رفاه حال شهروندان و زائران، اقدام به افزایش بازارهای سیار و راه‌اندازی 5 بازار سیار جدید کرده است.
وی با اشاره به اینکه مشهد یکی از کلانشهرهای موفق در زمینه ساماندهی مشاغل غیررسمی و کاذب بوده است، بیان کرد: بیش از 23 بازار سیار شامل 15روز بازار، 3 شب‌بازار و 5 عصر بازار جهت ساماندهی و دسته‌بندی دست‌فروش‌ها در مناطق مختلف شهر در حال فعالیت هستند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در خصوص بازارهای سیار جدیدی که راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این بازارها با ظرفیت مجموعا 500 نفر واقع در قاسم‌آباد امامیه 15، دانش غربی بین دانش 12 و 14، خیابان حر جنب بوستان رجاء، خواجه‌ربیع جنب آرامگاه و بولوار مجیدیه مجیدیه 33 راه‌اندازی شد این امر در کاهش مزاحمت‌ها، سد معابر و ازدحام خیابان‌ها موثر بوده که مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه