اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109227826113

همزمان با دهه مبارک فجر

چهار فروشگاه «شهرما» در مشهد افتتاح می شود

کد: 13951109227826113

https://goo.gl/S298og

، مشهد , (اخبار رسمی): طبق برنامه سازمان، در هر ناحیه باید حداقل دو فروشگاه شهرما احداث شود که با بهره‌برداری از چهار فروشگاه شهرما واقع در بولوار هفت تیر، پایانه مسافربری راه ابریشم، بولوار اندیشه و ایستگاه غدیر قطار شهری مشهد در ایام دهه فجر تا حدی تحقق می‌یابد.

چهار فروشگاه «شهرما» در مشهد افتتاح می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی بیان کرد: در حال حاضر 25 فروشگاه و 16 بازار میوه و تره‌بار شهرما با پراکنش مناسب در سطح شهر راه‌اندازی شده‌اند و در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.

وی در خصوص برنامه‌های سازمان گفت: افزایش تعداد فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما با هدف دسترسی آسان به خدمات و کالاهای ارائه شده با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، استفاده شهروندان از خدمات شهرداری مشهد در تمام مناطق شهری و حذف سفرهای غیرضروری درون‌شهری از برنامه‌های ویژه سازمان در هر سال است.
محبی افزود: طبق برنامه سازمان، در هر ناحیه باید حداقل دو فروشگاه شهرما احداث شود که با بهره‌برداری از چهار فروشگاه شهرما واقع در بولوار هفت تیر، پایانه مسافربری راه ابریشم، بولوار اندیشه و ایستگاه غدیر قطار شهری مشهد در ایام دهه فجر تا حدی تحقق می‌یابد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت مناطق کم‌برخوردار در احداث فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما تاکنون هفت فروشگاه و بازار میوه و تره‌بار در حاشیه شهر به بهره‌برداری رسیده است که با بهره‌برداری از این چهار فروشگاه تعداد فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در سطح شهر مشهد به 45 عدد افزایش خواهد یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه