اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224776113

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در آیین افتتاحیه جشنواره «بهار فیروزه‌ای 96» عنوان کرد

دست نیاز به سوی هنرمندان برای بازسازی تاریخ شهر

کد: 13951103224776113

https://goo.gl/iWs9fV

، مشهد , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: طی سال‌های متوالی به تاریخ شهر مشهد توجه جدی نشده است و در واقع نابود شده از همین رو برای بازسازی تاریخ شهر مشهد دست نیاز به سوی هنرمندان دراز می‌کنیم.

دست نیاز به سوی هنرمندان برای بازسازی تاریخ شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وحید جلیلی در آیین افتتاحیه جشنواره «بهار فیروزه‌ای ۹۶» که در محل تالار شهر مشهد برگزار شد، افزود: نباید اجازه دهیم که با تفکرات و هنرهای غیر اسلامی، مشهد به آنتالیا و دیگر شهرهای غربی تبدیل شود، باید با توان هنری و ظرفیت‌های موجود، هویت فرهنگی این شهر تاریخ‌ساز را به جهانیان معرفی و جاودانه کنیم.
وی تصریح کرد: اگر واقعه‌ای نظیر گوهرشاد در هر شهر اروپایی و آمریکایی اتفاق افتاده بود و صدها قتل عام صورت گرفته بود برای آن موزه‌های متعدد می‌ساختند و جهان و جهانیان را با آن آشنا می‌کردند ولی متاسفانه در این شهر به این رویداد بزرگ توجهی نکرده‌اند، البته با مشارکت جدی که هنرمندان در این زمینه داشتند به زودی شاهد افتتاح موزه بزرگ گوهرشاد در مشهد هستیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: وقتی به تاریخ خراسان بزرگ نگاه می‌کنیم به افتخارات شکوهمند ملت خود افتخار می‌کنیم، نمونه بارز آن فردوسی بزرگ است که در راستای ایران و ایرانیان عمر و هنر خود را بنا نهاد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه