اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231516113

معاون اقتصادی شهرداری مشهد در افتتاح فاز نخست پروژه خبر داد

اشتغال 7500 نفر با افتتاح پروژه آرمیتاژ گلشن

کد: 13951116231516113

https://goo.gl/o1Lmnw

، مشهد , (اخبار رسمی): معاون اقتصادی و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های مشارکتی به 47 درصد رسیده است، گفت: با افتتاح برج بزرگ آرمیتاژ گلشن برای 1500 نفر به صورت مستقیم و 6 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

اشتغال 7500 نفر با افتتاح پروژه آرمیتاژ گلشن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا مزجی عصر امروز در آیین افتتاح فاز نخست برج تجاری و اداری آرمیتاژ گلشن اظهار کرد: در دوره گذشته پیشرفت متوسط پروژه‌های مشارکتی 15 درصد بوده که در این دوره از مدیریت شهری پیشرفت پروژه‌هایی که قرارداد آن منعقد شده، علاوه بر آن 15 درصد به 47 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه با واگذاری سهم‌الشرکه شهرداری انگیزه بیشتر برای سرمایه‌گذار فراهم می‌شود، افزود: این پروژه نیز با همین سیاست پیش رفته و امروز در حال تکمیل است که با واگذاری سهم‌الشرکه شهرداری به شریک انگیزه سرمایه‌گذار افزایش یافته است.
معاون اقتصادی و سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد بیان کرد: پروژه آرمیتاژ گلشن، پروژه بسیار باکیفیتی است که حدود 50 هزار مترمربع زیربنا و دارای 4 طبقه پارکینگ است که در زمان احداث این پروژه به صورت روزانه برای 500 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد و با واگذاری و تکمیل پروژه نیز روزانه 1500 نفر اشتغال مستقیم و تا 6 هزار نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌شود.
مزجی گفت: اگر ما بتوانیم در رابطه با جذب سرمایه‌گذاری‌ها و راه‌اندازی پروژه‌ها موفق شویم می‌توانیم یکی از معضلات کشور یعنی اشتغال را حل کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | شهر و جامعه