اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102385758

90درصد پرونده های سرقت خودرو منتهی به میدان شوش می شود

اوراقچی های میدان شوش جمع آوری می شوند

کد: 13950607102385758

http://goo.gl/ZQ6DVJ

، تهران , (اخبار رسمی): طبق آمار پلیس آگاهی تهران بزرگ 90 درصد پرونده های سرقت خودرو منتهی به میدان شوش می شود.

اوراقچی های میدان شوش جمع آوری می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر،   رضا قدیمی با بیان این که بعد از چندین اخطار اقدام به جمع آوری اوراقچی های میدان شوش کردیم، گفت: براساس مصوبه مجلس از سال 69، 33دسته شغلی باید به خارج از شهرتهران انتقال می یافتند که در بین این اصناف، اوراقچی ها نیز پس از لااقل 10 بار تذکر مشمول این طرح شدند؛ ضمن این که از دو سال گذشته هیات امنای این صنف اقدام به خرید زمینی کرده اند که تا کنون  این مرکز 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان این که اکثر این صنف فاقد سرقفلی مالکیت هستند، افزود: ما اجازه ی تغییر کاربری به این واحدها را داده ایم؛ اما متاسفانه بسیاری از آنها فاقد مالکیت هستند و برخی نیز اجازه نامه دستی دارند . در این میان بسیاری از مالکین یا خارج از کشورساکنند و  یا فوت کرده اند .
وی با بیان این که با پیشرفت شهر تهران ،در سال های گذشته ناخودآگاه  صنف اوراقچی ها به مرکز شهر وارد شدند، تصریح کرد: این صنف درحال حاضر می تواند با تغییر کاربری به لوازم خانگی یا بلور فروشی ادامه فعالیت دهند و  درصورت خالی کردن واحدها می توانیم آنها را آسفالت و فضای سبز مناسبی برایشان ایجاد کنیم.
قدیمی با بیان اینکه در حال حاضرصنف اوراق کننده های اتومبیل با اتحادیه فروش آهن آلات ادغام شده اند، تصریح کرد: ما شهرک خاورشهر را با مجوز شورای شهر به این افراد پیشنهاد دادیم؛ اما طی سه سال گذشته با وجود عدم همکاری آنها و درخواست مهلت جهت پیدا کردن زمینی مناسب توسط خودشان ، زمینی 22 هکتاری در محدوده ثامن الححج در جاده خاوران توسط این صنف خریداری شد و هم اکنون  قرارداد ساخت آن به اتمام رسیده است؛ به گونه ای که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی با بیان اینکه هیات امنای این صنف با 5 نماینده و 600 امضای تغییر کاربری، انتقال خود را به ثامن الحجج اعلام کردند، گفت: حتی اقرارنامه محضری نیز از این افراد گرفته ایم و  از اردیبهشت ماه امسال قرار داد ساخت آن ها به اتمام رسیده است .

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در پایان با بیان اینکه اوراقچی ها شامل 11 گاراژ و 800 واحد صنفی هستند، گفت: شهرداری و اتاق اصناف منافعی در انتقال  به مرکز ثامن الحجج نخواهند داشت.  وی افزود: باید توجه داشت که طبق آمار پلیس 90 درصد پرونده های سرقت خودرو منتهی به این میدان می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران به موجب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها در شهرداری تهران تشکیل شده و وظایفی همچون طراحی پروژه‌های جامع و موردی امر ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، نظم بخشی دکه‌ها و ساخت کیوسک و فعالیتهای حرفه‌ای تحقیق، مطالعه، برنامه‌ریزی مرتبط با موضوع شرکت را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه