اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102595406

بانک کشاورزی انجام داد

گشایش 4 میلیارد دلار ال سی

کد: 13950607102595406

http://goo.gl/afJVcN

، تهران , (اخبار رسمی): شهیدزاده گفت: تاکنون 4 میلیارد دلار ال سی در بانک کشاورزی باز شده است که 70 درصد آن مربوط به نهاده های کشاورزی و صنایع وابسته است.

ال سی بانکی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه  اعلام کرد: در بودجه سال 95، دولت از محل کارمزد بانک مرکزی حدود 5 هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک های ملی، کشاورزی و سرمایه در نظر گرفته بود که از این میزان، 3 هزار میلیارد تومان به بانک کشاورزی اختصاص یافت.

شهیدزاده ادامه داد: برای اصلاح الگوی ابیاری؛ مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد دولت مبلغ 500 میلیارد از محل صندوق توسعه ملی به این بخش اختصاص داده است که این امر باعث ارتقای بهره وری خواهد شد.

وی گفت: یکی از اقداماتی که در سال جاری به کمک شورای پول و اعتبار به انجام رسانده ایم؛ کاهش نرخ تسهیلات سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از 18 درصد به 15 درصد است.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: تاکنون 4 میلیارد دلار ال سی باز کرده ایم که 70 درصد آن مربوط به نهادها های کشاورزی و صنایع وابسته است.

شهیدزاده با اشاره به اینکه قبل از برجام بانک کشاورزی با 4 کارگزاری در ارتباط بوده است؛ گفت: در حال حاضر با بیش از 70 کارگزاری و بانک های خارجی چون چینی، ترکیه ای، آفریقایی، کره ای و اروپایی در ارتباط هستیم و در بین بانک های دولتی و خصوصی بیشترین کارگزاری را داریم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه