اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104186113

شهردار منطقه 6 مشهد مطرح کرد

جمع‌آوری قهوه‌خانه‌ها به دلیل سلب آسایش

کد: 13950608104186113

http://goo.gl/98vnx3

، مشهد , (اخبار رسمی): برخی از ساکنان منطقه 6 مشهد ضمن تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 خواستار جمع‌آوری قهوه‌خانه‌ها از این منطقه شدند.

جمع‌آوری قهوه‌خانه‌ها به دلیل سلب آسایش

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، در ادامه حضور شهرداران مناطق در مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد برای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، قاسم زوکی‌نژاد، شهردار منطقه 6 مشهد با حضور در این مرکز به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت.
تعدادی از شهروندان طی تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 ضمن تقدیر و تشکر از شهردار منطقه به دلیل رسیدگی به مشکلات ساکنان شهرک شیرین، درخواست اختصای اتوبوس و نصب عابر بانک در شهرک را داشتند که زوکی‌نژاد در پاسخ به این شهروندان با بیان اینکه پیگیری مشکلات شهری شهروندان جزء وظایف شهرداری است، اظهار کرد: با سازمان اتوبوسرانی هماهنگی‌های لازم جهت اختصاص اتوبوس به شهرک انجام شده است و به زودی با ورود اتوبوس‌های جدید شاهد آسایش شهروندان این منطقه خواهیم بود.
وی درباره نصب عابر بانک در شهرک نیز افزود: با همکاری بانک ملت به زودی عابر بانک در شهرک فعال خواهد شد.
شهروندی طی تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 با بیان اینکه وجود یک سالن سرپوشیده با توجه به مشکلات فرهنگی و اخلاقی موجود در جامعه، جزو یکی از ضروریات است، خواستار احداث سالن ورزشی در منطقه شد که شهردار منطقه 6 مشهد در پاسخ به این شهروند گفت: شهرداری توجه ویژه‌ای به نسل جوان دارد و این موضوع نیز حتما بررسی خواهد شد.
حضور معتادان در بوستان‌های منطقه به ویژه در شهرک شهید رجایی از مسایل مهمی بود که تعداد زیادی از شهروندان طی تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 از آن گلایه داشتند که زوکی‌نژاد در پاسخ به این شهروندان قول پیگیری هر چه سریع‌تر موضوع را داد.
شهروند دیگری با انتقاد از ایجاد آلودگی هوا و تشدید آن به دلیل استفاده شرکت برق منطقه از سوخت‌های نامناسب خواستار رفع این مشکل شد که این مدیر شهری گفت: موضوع را با مسئولان این شرکت در میان خواهیم گذاشت.
رها سازی فاضلاب در معابر انتقاد یکی شهروندان ساکن شهرک شهید رجایی بود که وی در تماس با مرکز 137 عنوان کرد: رهاسازی فاضلاب در معابر باعث جمع شدن موش‌ها و حشرات در محل سکونت آنها شده است.
شهردار منطقه 6 مشهد در پاسخ به این شهروند، وضعیت جغرافیایی شهرک شهید رجایی را عامل این مشکل خواند و اظهار امیدواری کرد: با همکاری شرکت آب و فاضلاب جهت فعال شدن طرح اگو در منطقه این مشکل برطرف شود .
شهروندی در تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 از نبود تابلوی راهنمای زائر در ورودی بولوار مصلی خبر داد و با بیان اینکه نبود تابلوی راهنمای زائر باعث سرگردانی زائران می‌شود، خواستار نصب تابلوی مناسب جهت راهنمایی زائران و مسافران شد که زوکی‌نژاد در پاسخ به درخواست این شهروند تصریح کرد: تابلوی راهنمای زائر در ابتدای ورودی مصلی با هماهنگی سازمان ترافیک به زودی نصب خواهد شد.
وجود چندین قهوه‌خانه، حضور اراذل و اوباش و سلب آسایش شهروندان منطقه از دیگر موارد مطرح شده از سوی شهروندان طی تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 بود که خواستار جمع‌آوری هر چه سریع‌تر قهوه‌خانه‌ها شدند، وی در پاسخ به این شهروندان گفت: این موضوع هر چه سریع‌تر و با جدیت تمام بررسی خواهد شد.
در ادامه حضور شهردار منطقه 6 در مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد، شهروندی در تماس با این مرکز ضمن گلایه از وضعیت نامناسب پیاده‌روها، افزود: تنگی پیاده‌روها و اشغال آنها از جانب مغازه‌داران و عبور موتور سیکلت‌ها با سرعت تمام در مسیر عبور عابران پیاده باعث ایحاد نا امنی و خطرات بسیار زیادی جهت شهروندان شده است که زوکی‌نژاد در پاسخ به این شهروند قول بررسی موضوع را داد .
نبود سنگ فرش و جدول‌بندی نامناسب، از بین رفتن خط کشی عابر پیاده بر اثر آسفالت جدید، تنگی و شلوغی خیابان‌ها، تصرف بخش عظیمی از پیاده‌روها توسط دستفروشان، حضور تکدی‌گران، نبود پل‌های عابر پیاده مناسب، عبور موتورسواران در پارک‌ها و پیاده‌‎روها، نبود روشنایی مناسب در خیابان‌ها و... از جمله موارد مطرح شده از سوی شهروندان در تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 بود که خواستار بررسی موضوع شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه