اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104526101

مستند «آتلان» در فرهنگسرای ابن‌سینا

کد: 13950608104526101

http://goo.gl/WuThT5

، تهران , (اخبار رسمی): مستند «آتلان» دوشنبه 8 شهریور ماه در فرهنگسرای ابن‌سینا اکران و سپس نقد و بررسی می‌شود.

مستند «آتلان» در فرهنگسرای ابن‌سینا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای ابن‌سینا به منظور آشنایی علاقه‌مندان به هنر سینما و فراگیری روش تحلیل هنری و تکنیکی فیلم، نقد و بررسی فیلم مستند «آتلان» را ساعت 17 روز دوشنبه 8 شهریور ماه با حضور منتقد، حدیث جان بزرگی و معین کریم الدینی کارگردان فیلم در سالن آمفی‌تئاتر مجموعه برگزار می‌کند.

معین کریم الدینی فارغ‌التحصیل دانشکده صدا و سیما در رشته کارگردانی است. وی سینمای حرفه‌ای را با تدوین آغاز کرده و سپس وارد عرصه فیلمسازی شده است. اولین فیلم او، «وقتی ابرها پایین می‌آیند» در جشنواره سینما حقیقت جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

فیلم آتلان دومین فیلم این مستندساز است که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه سینمای مستند برنده سیمرغ بهترین فیلم مستند شد.  

علاقه‌مندان برای تماشای فیلم می‌توانند به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس، فاز یک، خیابان ایران‌زمین شمالی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه