اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153956101

آموزش رایگان نویسندگی در «کاغذ سفید»

کد: 13950717153956101

https://goo.gl/9IQH73

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه آموزش فنون نویسندگی «کاغذ سفید» یکشنبه 18 مهرماه ساعت 16 در کتابخانه فرهنگ‌‌سرای فردوس برگزار می‌شود

آموزش رایگان نویسندگی در «کاغذ سفید»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فرهنگ‌سرای فردوس، در این کارگاه آموزشی آئین نگارش و فنون نویسندگی توسط مهدی طهوری، نویسنده کودک و نوجوان آموزش داده می‌شود.

 کارگاه آموزشی کاغذ سفید از برنامه‌های ادبی فصل تابستان کتابخانه فردوس است که یکشنبه‌ها (هر دو هفته یک‌بار) با هدف استعدادیابی و ایجاد بستری مناسب برای تفکر و پرورش خلاقیت برگزار خواهد شد.

در معرفی مهدی طهوری کارشناس این برنامه می‌توان گفت؛ وی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان، سال 1354 در همدان متولد شد و کار حرفه‌ای‌اش را در حوزه نویسندگی از سال 1378 با چاپ کتاب «کشف‌الغطاء» آغاز کرد. از جمله آثار او می‌توان به «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق(زندگینامه)» و «مشارکت» اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه‌ نویسندگی، می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه