اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179246101

شاهنامه‌خوانی برای کودکان در «سرزمین قصه‌ها»

کد: 13950819179246101

https://goo.gl/TSDGLA

، تهران , (اخبار رسمی): خانه فرهنگ محصل چهارشنبه 19 آبان‌ماه ساعت 10 کارگاه شاهنامه‌خوانی «سرزمین قصه‌ها» را به منظور آشنایی کودکان با داستان‌های شاهنامه فردوسی برگزار کرد.

شاهنامه‌خوانی برای کودکان در «سرزمین قصه‌ها»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، در این کارگاه‌های آموزشی تلاش می‌شود تاضمن روایت داستان‌های  شاهنامه به زبانی ساده و کودکانه، برروی معنای برخی از لغات موجود در اشعار نیز تمرکز و تامل بیشتری صورت گیرد و معنای آنها برای کودکان شرح داده شود.

فاطمه روحی رحیم‌بگلو (نقال و شاهنامه‌خوان)در سرزمین قصه‌ها،کودکان را با جریان روایی و داستانی اشعار شاهنامه، اعضا و شخصیت‌های مشهور در این داستان‌ها نیز آشنا کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب