اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200656101

پیام قالیباف به جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر

کد: 13950924200656101

https://goo.gl/wu6cR7

، تهران , (اخبار رسمی): محمدباقر قالیباف شهردار تهران به مناسب برگزاری نخستین جشنواره بین المللی موسیقی پیامبر مهربانی پیامی صادر کرد.

پیام قالیباف به جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران به مناسبت برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی که در هفته وحدت و با حضور هنرمندان 9 کشور از سوی سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود، در پیامی تلاش هنرمندان و دست‌اندرکاران این عرصه را ارج نهاد. متن پیام به این شرح است:
هوالخلاق العلیم
خداوند را شاکریم که باری دیگر این مجال مغتنم را به ما بخشید تا سیمای نورانی دین مبین اسلام و پیام‌آور مهربان را به حد وسع خود و با زبان هنر به تماشا بگذاریم. این اتفاق از رهگذر جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی رخ خواهد داد که پس از برگزاری یک دوره‌ موفق و پشت سر نهادن آزمون و خطاها، اکنون در سایه الطاف الهی، دومین دوره‌اش را به جشن می‌نشیند. این جشنواره که به نام حضرت خاتم انبیاء محمد مصطفی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) متبرک است، از آن رو نسبت به سایر رویدادهای هنری ارج و قربی بالاتر می‌یابد که به یاد آوریم در این زمانه آتش جنگ‌افروزی‌ها و خشونت‌ورزی‌ها به بهانه‌ دینداری‌های دروغین، در جای جای جهان شعله می‌کشد. حال آنکه جشنواره‌ پیامبر مهربانی‌، با آن دلنشینی‎اش، به یاد خواهد آورد که رسول اکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، چنان جان و دلی زلال و روحی مشفق داشتند که در حدیثی فرمودند: شکستن شاخه‌ای از درخت به نزد من مانند شکستن بال فرشتگان است.
از سویی دیگر این جشنواره تفاوتی آشکار با سایر نمونه‌های مشابه می‌یابد، از آن جهت که میهمان ارجمندش نه برای رقابت و سبقت‌جویی، بلکه برای همدلی و همزبانی و صلح و دوستی، بر سر خوان نعمت و عطوفت پیامبر والامقام اسلام(صلی‌الله علیه و آله و سلم) گرد هم آمده‌اند تا با زبان زیبای آواها و نواها و اشعار نغز، راوی عظمت و مهربانی آن حضرت باشند.   
اینجانب ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان این جشنواره، حضور یکایک عزیزان هنرمند را در پایتخت ایران اسلامی گرامی داشته و از پروردگار متعال برای ایشان سلامتی و توفیقات روز‌افزون مسألت می‌کنم. 
امید است هنرمندان و اندیشمندان جهان اسلام در ترسیم و معرفی چهره زیبای اسلام و نبی مکرم آن(صلی‌الله علیه و آله و سلم) همواره پیشگام و موفق باشند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | موسیقی