اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104745408

با تسهیلات بانک صنعت و معدن شد

بهره برداری از طرح شرکت کانجویان مس فاروج

کد: 13950608104745408

http://goo.gl/K720WJ

، تهران , (اخبار رسمی): طرح شرکت کانجویان مس فاروج با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح و به بهره برداری رسید..

مس فاروج

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، همزمان با گرامیداشت هفته دولت طرح تولید مس کاتد مربوط به شرکت کانجویان مس فاروج با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن در خراسان شمالی به بهره برداری رسید .

این طرح صنعتی که  در مراسمی با حضور سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن تجارت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد در فاز اول سالانه 600 تن مس کاتد تولید می کند.

میزان تسهیلات اعطایی بانک بانک صنعت و معدن به واحد صنعتی یاد شده 24 میلیارد ریال بوده که در نتیجه آن برای 47 نفر به طور مستقیم و 100 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

گفتنی است شرکت کانجویان مس فاروج در زمینی به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع و در زیربنای حدود 1 هزار و 550 متر مربع ساخته شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه