اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105524889

راه های جلوگیری از سرقت خودرو

کد: 13950609105524889

http://goo.gl/fW2ROZ

، نیشابور , (اخبار رسمی): اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوییچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوییچی و سایر وسائل تأخیری و بازدارنده مجهز کنید.

سرقت خودرو مسافر

به گزارش سامانه همیاب 24، چند روز پیش خانواده ای در بندر انزلی مقابل رستورانی توقف کرده و خودرو خود را پارک کردند و با خیال راحت به رستوران رفته و مشغول غذا خوردن شدند. پس از صرف غذا و بیرون آمدن از رستوران متوجه شدند ماشین آنها به سرقت رفته است. متاسفانه آنها دو عدد لپ تاپ نیز داخل ماشین خود داشتند که به همراه خودرو سرقت شد. پس از اینکه در اینترنت جستجویی انجام دادند با سامانه همیاب 24 آشنا شدند و مشخصات دو لپ تاپ خود را در این سامانه ثبت کردند. پس از آن اطلاع رسانی کالاهای سرقتی از طرف همیاب 24 به تمام فروشگاه های کشور انجام شد تا در صورتی که سارق قصد فروش آنها را داشته باشد، صاحب فروشگاه با اطلاع رسانی به پلیس موجبات دستگیری سارق را فراهم آورد.

هشدارهای امنیتی:

اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوییچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوییچی و سایر وسائل تأخیری و بازدارنده مجهز کنید.

از به‌جای گذاشتن سوییچ اتومبیل خود روی در، جداً بپرهیزید.

از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید.

در حین گردش و تفریح اتومبیل خود را در مکانی امن و حتی المقدور در پارکینگ‌های مطمئن پارک کنید.

از به‌جای گذاشتن اشیای قیمتی و قابل توجه مثل گوشی تلفن همراه، کیف پول و … در داخل خودرو جداً بپرهیزید.

چون احتمال استفاده نامشروع و حتی ضد امنیتی از خودرو می رود، سریعا به نزدیک‌ترین حوزه یا کلانتری محل مراجعه و مشخصات کامل خودرو اعم از شماره انتظامی، شماره موتور، شماره بدنه، رنگ، مدل و سیستم آن را برابر اسناد مالکیت اعلام دارید.

پس از اینکه به کلانتری اطلاع دادید، سریعا اسناد و مدارک مالکیت خودرو را به همان کلانتری ارائه دهید. 

 محل، تاریخ و ساعت دقیق سرقت را به ماموران اطلاع دهید.

اسناد خودرو و یا هر سند دیگری را که داخل آن بوده است، به کلانتری اطلاع دهید.

به منظور دسترسی سریع به شما، حداقل دو آدرس غیر قابل تغییر به عوامل رسیدگی کننده به پرونده ادامه دهید تا در صورت کشف وسیله نقلیه مسروقه، بتوانند به شما اطلاع دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون