اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105564889

درآخرین روز هفته دولت انجام شد

رونمایی از سامانه همیاب 24نیشابور

کد: 13950609105564889

https://goo.gl/CXrScK

، نیشابور , (اخبار رسمی): مرکز رشد فناوری نیشابور در آخرین روز از هفته دولت میزبان استاندار و فرماندار نیشابور و هیئتی از مسولین ارشد شهرستان و اهالی رسانه به منظور بهره برداری از طرح فناور و دانش بنیان همیاب 24 بود.

رونمایی از سامانه همیاب 24 مقارن با هفته دولت

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری نیشابور در ابتدای این مراسم سید ایمان شریعتی مدیر مرکز رشد فناوری با اشاره به ماموریت پارک های علم و فناوری و مراکز رشد  و تاکید بر ظرفیت بالای شهرستان نیشابور به ویژه پارک علم و فناوری و مرکز رشد نیشابور خواستار توجه ویژه  مسولین به شرکت های فناور و مستعد این مرکز شد و ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان را به خصوص در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نام گذاری شده است امری مهم برشمرد.

در ادامه این جلسه از سامانه همیاب 24 از شرکت ساینا پردازش گسترش شرق در حضور مهمانان بهربرداری و رونمایی شد.

برخی از مسولین از این سامانه بازدید کرده  و فضای تعاملی ایجاد شده را مثبت ارزیابی کرده  و با ارایه پیشنهاداتی در خصوص همکاری همفکری و مساعدت در بخش های مختلف با سامانه همیاب 24 اعلام آمادگی کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]