اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106925761

مانور دوره‌ای واکنش در شرایط اضطراری برگزار شد

انجام مانور در سه پایانه مترو

کد: 13950609106925761

http://goo.gl/R3H5ge

، تهران , (اخبار رسمی): مانورهای دوره ای آمادگی واکنش در شرایط اضطراری در سه پایانه فتح آباد، صادقیه (غرب) و مهرشهر برگزار شد.

انجام مانور در سه پایانه مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه،  با توجه به الزامات سیستم‌های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و زیست محیطی ایزو 14001 مبنی بر آمادگی واکنش در شرایط اضطراری، مانوری در پایانه‌های فتح آباد، صادقیه (غرب) و مهرشهر برگزار شد.

مانور DERAILING - RERAILING توسط مدیریت جمع آوری سوانح به صورت همزمان در محدوده پارکینگ، تعمیرگاه و یکی از خطوط ریلی منطقه بالاستی این سه پایانه انجام شد.

این مانورها به منظور ارتقاء سطح دانش و توانایی پرسنل، به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود تا پرسنل آمادگی لازم را در مواقع بروز بحران داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه