اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107204889

بخش دوم از دانستی های ضروری را بدانید

نرم افزار امنیتی جدید برای گوشی‌های اندروید

کد: 13950610107204889

http://goo.gl/3ixrn8

، نیشابور , (اخبار رسمی): در این پست قصد داریم یک نرم افزار امنیتی جدید را معرفی می کنیم که علاوه بر تشخیص ویروس ها و برنامه های مخرب،ویزگی های کارامد بیشتری هم دارد.در واقع یک انتی ویروس چندکاره را به شما نشان خواهیم داد.

نرم افزار امنیتی برای گوشی های اندروید-بخش دوم

به گزارش روابط عمومی همیاب 24، در بخش اول معرفی نرم افزارهای امنینی اندروید چندنمونه نرم افزار آنتی ویروس معرفی شد. در این بخش قصد داریم یک نرم افزار امنیتی جدید معرفی می کنیم که علاوه بر تشخیص ویروس ها و برنامه های مخرب،ویزگی های کارآمد بیشتری هم دارد.در واقع یک آنتی ویروس چندکاره است.

نرم افزار CM Security از گوشی اندروید شما در برابر ویروس ها و برنامه مخرب محافظت می کند.این برنامه از جانب تیم AV-TEST جایزه اسکار آنتی ویروس را دریافت کرد.AV-TEST،یک سازمان مستقل و پیشرو در آلمان، به ارزیابی برنامه های محصولات آنتی ویروس در بازار می پردازد.این سازمان محصل مورد نظر هم از جهات کاربرپسند بودن و هم ویژگی های فنی بررسی می کند.این نرم افزارقوی کاملا رایگان بوده و از 27 زبان دنیا پشتیبانی می کند و بیش از 100 میلیون کاربر از آن استفاده می کنند.اسکن فایل های گوشی را در سریع ترین زمان ممکن در حد ثانیه انجام می دهد.این نرم افزار سبک قابلیت سازگاری با دستگاه گوشی و تبلت شما را دارد.

 AppLock
ازویژگی های جالب این نرم افزار خاصیت قفل حریم گوشی اندرویدی شماست که  AppLock نام دارد که به وسیله آن می توان هر برنامه ای که در گوشی شما نصب است ازجمله تلگرام،گالری عکس و غیره را قفل کندو همچنین اگر شخصی سراغ گوشی شما برود و بصورت متوالی رمزعبور  را وارد کند، دوربین گوشی فعال می شود و از شخص عکس می گیرد .

 Anti_virus
امروزه گوشی های هوشکمد ما همانند یک کامپیوتر شخصی شده و مدام در اینترنت در حال  گشت و گذار می بایم.در نتیجه احتمال ورود برنامه های مخرب و ویروس ها افزایش یافته است.با کمک این برنامه دستگاه هوشمند خود را تنها با یک کلیک از ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی امن نگه دارید.همچنین وقتی بخواهیم تنها از یک عکس نیز از اینترنت دانلود کنیم با اسکن عکس دلخواه به ما اعلامک می کند این دانلود safe  است و با خیال آسوده به دانلود خود ادامه می دهیم.

Privacy Cleaner
با کمک این ویژگی اطلاعات شخصی گوشی خود را امن نگه دارید.از جمله اطلاعاتی که در کیبورد خود وارد کردید مثل یک خرید بانکی که رمز خود را از طریق کیبورد گوشی وارد کردید.

Wi-Fi Scanner
ویژگی جذاب و منحصربفرد این نرم افزار scanner  اتصال Wi-Fi است.با کمک این وییگی وقتی به wifi  متصل می شوید می توان با اسکن آن سرعت اینترنت،حقه های فیشینگ در ارتباط با آدرس های سایت را نیز شناسایی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]