اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107294889

حذف کامل اطلاعات گوشی با iShredder

کد: 13950610107294889

https://goo.gl/HC6CUc

، نیشابور , (اخبار رسمی): اپلیکیشن iShredder 3 PRO بر خلاف سایر اپلیکیشن های ساخته شده برای سیستم عامل اندروید می تواند تمام اطلاعات موجود در دستگاه اندرویدی را حذف و غیر قابل بازیابی، پاکسازی کرد.

حذف کامل اطلاعات گوشی با iShredder

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، همیشه باید توجه داشته باشید که قبل از واگذاری یا فروش گوشی هوشمند خود،تمام اطلاعات خود را به طور کامل پاک کنید.روش هایی همچون حذف دستی تک تک اطلاعات یا حتی برگرداندن به حالت فرمت فکتوری نیز،کارساز نخواهد بود.چرا که با نرم افزارهایی همچون Tenorshare Android Data Recovery می توان اطلاعات را بازگردانی کرد. راه حل چیست!؟

اپلیکیشن iShredder 3 PRO بر خلاف سایر اپلیکیشن های ساخته شده برای سیستم عامل اندروید می تواند تمام اطلاعات موجود در دستگاه اندرویدی را حذف و غیر قابل بازیابی پاکسازی کرد.

نرم افزار ishredder

اپلیکیشن iShredder در نسخه های مختلفی برای سیستم عامل های اندروید و اپل iOS ارائه شده است که امکان حذف اطلاعات گوشی را برای کاربر امکان پذیر می کند با این کار دیگر هنگام فروش تلفن همراهتان نگران اطلاعات قبلی داخل گوشی نباشید چرا که تمام اطلاعات را با استفاده از iShredder به صورت غیر قابل بازگشت حذف کرده اید در نسخه جدید اپلیکیشن اندرویدی iShredder تمام باگ ها و مشکلات به صورت کامل حل شده اند iShredder بر روی اندروید 2٫3 به بالا قابل نصب است.

برخی از امکانات و ویژگی های اپلیکیشن iShredder 3 PRO را بشناسید

پاک کردن امن تمام فایل ها و پوشه های موجود بر روی سیستم عامل

در اختیار قرار دادن 5 روش متفاوت به کاربر برای پاک سازی اطلاعات

پاک کردن تمام اطلاعات از جمله تماس و پیام های کوتاه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]