اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107925710

دانشگاه صنعتى شریف میزبان مدیران کره جنوبى

کد: 13950610107925710

http://goo.gl/yGKIBh

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان صنایع کوچک(SMBA) از کشور کره ی جنوبی ضمن بازدید از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه بر گسترش تعاملات علمی بین ایران و کره ی جنوبی تاکید کرد.

دانشگاه صنعتى شریف میزبان مدیران کره جنوبى

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف ؛ هیات کره ای متشکل از رییس سازمان SMBA و مدیران شرکت های تابعه به همراه نمایندگان این سازمان، ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف و بازدید از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه در نشستی دوستانه با برخی از مدیران دانشگاه صنعتی شریف گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این نشست دوستانه، علی موقر مدیر روابط بین الملل دانشگاه به معرفی دانشگاه صنعتی شریف پرداخت. وی ضمن معرفی دانشکده ها و مراکز پژوهشی دانشگاه به میزان تولید علم در دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد. 

مدیر روابط بین الملل دانشگاه در ادامه به بیان برتری ها و مزیت های دانشگاه صنعتی شریف پرداخت و یادآور شد که رتبه های برتر کنکور سراسری این دانشگاه را برای ادامه ی تحصیل انتخاب می کنند.
 مختاری مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه نیز در بخش دیگری از این جلسه در خصوص فعالیت های شرکت های دانش بنیان و نحوه ی فعالیت آنها صحبت کرد. وی همچنین در خصوص وضعیت ارتباط دانشگاه صنعتی شریف با صنعت توضیحاتی ارایه نمود و برنامه های این دانشگاه را در خصوص بهبود و گسترش ارتباط دانشگاه و صنعت بیان نمود.
در ادامه ی این جلسه آقای جو یانگ ساپ رئیس سازمان صنایع کوچک کره ی جنوبی ضمن ابراز تمایل از گسترش تعاملات علمی با کشور ایران و دانشگاه صنعتی شریف، بر همکاری های ایران و کره برای ایجاد موقعیتهای شغلی دانش بنیان تاکید کرد. وی همچنین خواستار تبادل اطلاعات در زمینه شرکتهای دانش بنیان میان دو کشور شد.
گفتنی ست پس از این جلسه اعضای این نشست از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه و مرکز کارآفرینی و مرکز شتابدهنده شریف و نیز مراکز مستقر در مجتمع بازدید نموده و از نزدیک با نحوه و نوع فعالیتهای این مراکز آشنا شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف با در اختیار داشتن 2700 مترمربع زیر بناى مفید از سال 1382 با ارایه خدمات حمایتى از ایجاد و توسعه حرفه هاى جدید توسط کارآفرینان در قالب واحدهاى نوپاى فعال صاحب ایده در حوزه فناوریهاى پیشرفته و اهداف اقتصادى مبتنى بر دانش و فناورى پشتیبانى مى کند تا براى حضور مؤثر و مستقل در صحنه توسعه اقتصادى و فناورانه در سطوح ملى و فراملى کشور آماده گردند.این مرکز در بهمن 1387 موفق به اخذ مجوز قطعى از وزارت علوم، تحقیقات و فناورى شد. حمایت از ایجاد و توسعه کارآفرینى و تحقق نوآورى‌هاى فناورانه،کمک به رونق اقتصاد محلى مبتنى بر دانش و فناوریهاى پیشرفته،ایجاد فضاى مناسب جهت تجارى کردن دستاوردهاى تحقیقاتى و فناورانه،بستر سازى در راستاى ایجاد فرصتهاى شغلى به منظور جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهى جهت توسعه فناورى‌هاى پیشرفته،تخصیص فضا و امکانات براى گسترش و رشد واحدهاى کوچک و متوسط دانش بنیان فعال در زمینه فناوریهاى نوین از جمله اهم اهداف و مأموریت‌های این مرکز است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]