اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131835710

4 تا 6 مهر ماه امسال برگزار می شود

ششمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتى شریف

کد: 13950629131835710

https://goo.gl/9rynvT

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها برگزار می‌شود.

برگزارى ششمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتى شریف

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی، دانشگاه صنعتی شریف برای رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ‌التحصیلان می‌شوند و همچنین رفع نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکتها و دانشجویان به عنوان روشی جدید در اطلاع‌رسانی نیازهای محیط‌ های کار و اجتماع، اقدام به بر پایی ششمین نمایشگاه کار کرده است.
نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف از 4 الی 6 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
رویارویی مستقیم صنعت و دانشگاه، شناسایی علایق و استعدادها، آشنایی با انتظارات و مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان، آشنا شدن دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان با طیف متنوع مهارتهای شغلی، امکان جذب نیرو و کارآموز برای شرکتها، برپایی کارگاه‌های آموزشی و کارآفرینی، ایجاد انگیزه و خودباوری در میان فارغ‌التحصیلان، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از دستاوردهای صنایع از اهداف اصلی این نمایشگاه است.
گفتنی ست؛ بازدید از نمایشگاه کار برای عموم در صورت ثبت‌نام در سایت نمایشگاه، رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه در وب سایت این نمایشگاه به آدرس jobfair.sharif.ir ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف با در اختیار داشتن 2700 مترمربع زیر بناى مفید از سال 1382 با ارایه خدمات حمایتى از ایجاد و توسعه حرفه هاى جدید توسط کارآفرینان در قالب واحدهاى نوپاى فعال صاحب ایده در حوزه فناوریهاى پیشرفته و اهداف اقتصادى مبتنى بر دانش و فناورى پشتیبانى مى کند تا براى حضور مؤثر و مستقل در صحنه توسعه اقتصادى و فناورانه در سطوح ملى و فراملى کشور آماده گردند.این مرکز در بهمن 1387 موفق به اخذ مجوز قطعى از وزارت علوم، تحقیقات و فناورى شد. حمایت از ایجاد و توسعه کارآفرینى و تحقق نوآورى‌هاى فناورانه،کمک به رونق اقتصاد محلى مبتنى بر دانش و فناوریهاى پیشرفته،ایجاد فضاى مناسب جهت تجارى کردن دستاوردهاى تحقیقاتى و فناورانه،بستر سازى در راستاى ایجاد فرصتهاى شغلى به منظور جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهى جهت توسعه فناورى‌هاى پیشرفته،تخصیص فضا و امکانات براى گسترش و رشد واحدهاى کوچک و متوسط دانش بنیان فعال در زمینه فناوریهاى نوین از جمله اهم اهداف و مأموریت‌های این مرکز است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]