اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145455710

پایان کار نخستین دوره ى "مدرسه اشتغال شریف"

کد: 13950710145455710

https://goo.gl/W8qhux

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم اختتامیه نخستین دوره "مدرسه اشتغال شریف" با حضور فارغ التحصیلان و مسئولین دانشگاه و مدرسه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

پایان کار نخستین دوره ى "مدرسه اشتغال شریف"

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف؛ مدرسه اشتغال شریف با هدف تسهیل فرآیند اشتغال و آماده سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جهت ورود به بازار کار، برای اولین بار در کشور و زیر نظر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف آغاز بکار نمود و پس از گذشت یکسال اولین دوره خود را به پایان رساند.

در این مراسم  دهبیدی پور رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف طی سخنانی بیان داشت: با همت عزیزان کارآفرین، اساتید و مسئولین مدرسه متدهای خوبی ارائه گردید که باعث شد ما از یک برنامه ریزی موفق در این مدرسه برخوردار شویم.
وی گفت: به تحلیل من"مدرسه اشتغال شریف" یک سیستم مبارک است. در اینجا ما شاهد نهادی پویا هستیم که انشاله پایدار و مصمم بکار خود ادامه خواهد داد.
مهندس دهبیدی پور در ادامه خطاب به خانواده های فارغ التحصیلان و حاضرین در مراسم اظهار داشت: پیشنهاد من به والدین عزیز و کسانی که همت بخرج دادند و در دوره اول مدرسه از فرزندانشان حمایت کردند این است که در سنین پایین تر روی این مسئله حساس تر عمل نمایند و تا حد ممکن پیش از ورود فرزندان خود به دانشگاه آنان را استعداد سنجی کنند.
وی افزود: باید در خصوص فرزندان خود به مدیریت استعداد، شناسایی استعداد و شناخت شایستگی آنها در سنین پایین تر اهمیت ویژه و خاص قائل شد.
رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شریف تاکید کرد: ما نه تنها به فرزندانمان که باید به جامعه خود این حساسیت را داشته باشیم. امیدوارم با تلاش بیشتر و همت بالاتر بتوانیم این رویکرد و این تغیییر فرهنگ را در جامعه ایجاد کنیم.
 احمدی مدیر مدرسه و خانم اصلانی طراح و مدیر D&R "مدرسه اشتغال شریف" طی سخنانی به ارائه آمار و اطلاعات و فرآیند ایجاد و فعالیت های یکساله مدرسه پرداختند. 
گفتنی ست؛ در طول برنامه از اساتید و تیم اجرایی و تولید محتوا با اهداء هدایایی تقدیر بعمل آمد و در پایان مراسم، گواهی نامه های فارغ التحصیلان به آنها اعطا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف با در اختیار داشتن 2700 مترمربع زیر بناى مفید از سال 1382 با ارایه خدمات حمایتى از ایجاد و توسعه حرفه هاى جدید توسط کارآفرینان در قالب واحدهاى نوپاى فعال صاحب ایده در حوزه فناوریهاى پیشرفته و اهداف اقتصادى مبتنى بر دانش و فناورى پشتیبانى مى کند تا براى حضور مؤثر و مستقل در صحنه توسعه اقتصادى و فناورانه در سطوح ملى و فراملى کشور آماده گردند.این مرکز در بهمن 1387 موفق به اخذ مجوز قطعى از وزارت علوم، تحقیقات و فناورى شد. حمایت از ایجاد و توسعه کارآفرینى و تحقق نوآورى‌هاى فناورانه،کمک به رونق اقتصاد محلى مبتنى بر دانش و فناوریهاى پیشرفته،ایجاد فضاى مناسب جهت تجارى کردن دستاوردهاى تحقیقاتى و فناورانه،بستر سازى در راستاى ایجاد فرصتهاى شغلى به منظور جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهى جهت توسعه فناورى‌هاى پیشرفته،تخصیص فضا و امکانات براى گسترش و رشد واحدهاى کوچک و متوسط دانش بنیان فعال در زمینه فناوریهاى نوین از جمله اهم اهداف و مأموریت‌های این مرکز است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]