اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804169285710

در مرکز رشد دانشگاه صنعتى شریف

دوره آموزشى «آشنایى با قانون کار» برگزار شد

کد: 13950804169285710

https://goo.gl/UyaAUj

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز رشد دانشگاه صنعتى شریف جهت آشنایى مدیران واحدهاى فناور مرکز رشد با این مبحث، دوره آموزشى «آشنایى با قوانین و مقررات قانون کار» را برگزار کرد.

دوره آموزشى «آشنایى با قانون کار» برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف،آشنایى با قوانین و مقررات قانون کار، یکى از مهم ترین نیازهاى شرکت‌هاى دانش بنیان در حوزه قوانین و مقررات است که عدم آگاهى درست و کاربردى از این قوانین و روند اجرایى آن، باعث بروز مشکلاتى در اینگونه شرکت‌ها مى‌شود. آشنایى مدیران و کارشناسان شرکت‌هاى کوچک و دانش بنیان با حقوق کار مانع بروز مشکلات قانونى بین کارفرما و نیروی انسانی خواهد شد لذا شناخت این قوانین امرى ضرورى است. به همین منظور مرکز رشد دانشگاه صنعتى شریف جهت آشنایى مدیران واحدهاى فناور مرکز رشد با این مبحث، دوره آموزشى «آشنایى با قوانین و مقررات قانون کار» را برگزار کرد.

این دوره آموزشى مخصوص مدیران و کارشناسان واحدهاى فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه بوده که به مدت 8 ساعت در تاریخ 17 و 26 مهر 1395 برگزار شد.

در این دوره که با ارائه آرمین خوشوقتی مدرس، مشاور و مؤلف در حوزه قوانین و مقررات قانون کار انجام شد مباحثى نظیر: مروری بر قانون کار، نحوه تنظیم قراردادها ( تمام وقت ، پاره وقت ، مشاوره ، پیمانکاری)، دامنه شمول قانون کار، آئین دادرسی کار، کارگاه محاسبات: نحوه محاسبات ساعات کار، مرخصی ها، مزد و مزایا ، اضافه کار، ماموریت، بخشنامه های روابط کار  و ... مطرح ‌شد. این دوره به صورت آموزشى و مشاوره‌اى انجام گرفت و فراگیران در طى دوره مشکلات و سوالات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف

مرکز رشد فناورى‌هاى پیشرفته دانشگاه صنعتى شریف با در اختیار داشتن 2700 مترمربع زیر بناى مفید از سال 1382 با ارایه خدمات حمایتى از ایجاد و توسعه حرفه هاى جدید توسط کارآفرینان در قالب واحدهاى نوپاى فعال صاحب ایده در حوزه فناوریهاى پیشرفته و اهداف اقتصادى مبتنى بر دانش و فناورى پشتیبانى مى کند تا براى حضور مؤثر و مستقل در صحنه توسعه اقتصادى و فناورانه در سطوح ملى و فراملى کشور آماده گردند.این مرکز در بهمن 1387 موفق به اخذ مجوز قطعى از وزارت علوم، تحقیقات و فناورى شد. حمایت از ایجاد و توسعه کارآفرینى و تحقق نوآورى‌هاى فناورانه،کمک به رونق اقتصاد محلى مبتنى بر دانش و فناوریهاى پیشرفته،ایجاد فضاى مناسب جهت تجارى کردن دستاوردهاى تحقیقاتى و فناورانه،بستر سازى در راستاى ایجاد فرصتهاى شغلى به منظور جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهى جهت توسعه فناورى‌هاى پیشرفته،تخصیص فضا و امکانات براى گسترش و رشد واحدهاى کوچک و متوسط دانش بنیان فعال در زمینه فناوریهاى نوین از جمله اهم اهداف و مأموریت‌های این مرکز است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش