اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108135761

تیم والیبال ساحلی مترو قهرمان شد

کد: 13950610108135761

http://goo.gl/xb70HA

، تهران , (اخبار رسمی): در دیدار فینال مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کارگران کشور، تیم شرکت بهره برداری متروی تهران از میان 17 تیم شرکت کننده مقام سوم کشوری را کسب کرد و موفق شد تا به مسابقات انتخابی آسیا راه یابد.

تیم والیبال ساحلی مترو قهرمان شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور با حضور 17 تیم از 2 تا 6 شهریورماه در زمین والیبال ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.

در دیدار فینال مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کارگران کشور، تیم خراسان شمالی با شکست دو بر صفر تیم استان گلستان، قهرمان شد و تیم شرکت بهره برداری متروی تهران هم در بازی نزدیک و نفس گیر با برتری دو بر یک مقابل تیم آذربایجان شرقی، مقام سوم را کسب کرد.

در این رقابتها از تیم خراسان شمالی رضا نائینی و رحمان رئوفی و ازتیم گلستان ابراهیم سن سبیلی و امید حسینی که از بازیکنان تیم ملی والیبال ساحلی کشوری هستند حضور داشتند که بازیکنان تیم شرکت بهره برداری مترو روح الله صالح نژاد و محمدرضا برزگر با مربی گری روح الله ده مست توانستند همپای این قهرمانان در این رقابت ها شرکت کنند.

تیم والیبال ساحلی شرکت بهره برداری متروی تهران که از سال 86 آغاز به کار کرده برای دومین سال متوالی راهی مسابقات انتخابی آسیایی شدکه مهرماه  امسال در کشور اندونزی برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش